Jak zaistnieć w mediach kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR - Onepress
ebook
Autor: Aleksandra ŚlifirskaISBN: 978-8-3269-0426-4
stron: 14, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 6,59 zł (poprzednio: 8,45 zł)
Oszczędzasz: 22% (-1,86 zł)
Tagi: Zarządzanie
Co należy zrobić, żeby komunikacja z mediami była skuteczna i przyczyniała się do kreowania pozytywnego wizerunku placówki w oczach pacjentów? Na to pytane, z punktu widzenia menedżera, dyrektora i właścicela placówki, rzecznika oraz spacjalisty ds. PR placówek medycznych odpowiada pordnik Jak zaistnieć w mediach - kreowanie wizerunku placówki medycznej. Poradnik zawiera liczne przykłady z praktyki ilustrowane wypowiedziami menedżerów i dyrektorów ZOZ jak informować opinię publiczną o sytuacji kryzysowej.
Osoby które kupowały "Jak zaistnieć w mediach kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR ", wybierały także:
- Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Kompendium zarządzania szkoleniami 14,50 zł, (2,90 zł -80%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)