reklama - zainteresowany?

Jak zaistnieć w mediach kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR - Onepress

Jak zaistnieć w mediach  kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR
ebook
Autor: Aleksandra Ślifirska
ISBN: 978-8-3269-0426-4
stron: 14, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 6,59 zł (poprzednio: 8,45 zł)
Oszczędzasz: 22% (-1,86 zł)

Dodaj do koszyka Jak zaistnieć w mediach  kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR

Tagi: Zarządzanie

Co należy zrobić, żeby komunikacja z mediami była skuteczna i przyczyniała się do kreowania pozytywnego wizerunku placówki w oczach pacjentów? Na to pytane, z punktu widzenia menedżera, dyrektora i właścicela placówki, rzecznika oraz spacjalisty ds. PR placówek medycznych odpowiada pordnik Jak zaistnieć w mediach - kreowanie wizerunku placówki medycznej. Poradnik zawiera liczne przykłady z praktyki ilustrowane wypowiedziami menedżerów i dyrektorów ZOZ jak informować opinię publiczną o sytuacji kryzysowej.

Dodaj do koszyka Jak zaistnieć w mediach  kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR

 

Osoby które kupowały "Jak zaistnieć w mediach kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR ", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Jak zaistnieć w mediach  kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Jak zaistnieć w mediach  kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.