reklama - zainteresowany?

Jak z bankruta stać się milionerem - Onepress

Jak z bankruta stać się milionerem
ebook
Autor: Doktor Wojciech Chmielewski
ISBN: 978-83-7377-641-8
stron: 141, Format: ebook
Data wydania: 2012-03-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,92 zł (poprzednio: 19,67 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,75 zł)

Dodaj do koszyka Jak z bankruta stać się milionerem

Tagi: Kompetencje osobiste

Wojciech Chmielewski - psycholog, doświadczony trener biznesowy i manager. Od dziesięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, dzięki którym już setki osób dowiedziały się m.in., w jaki sposób mogą efektywnie zarządzać budżetem - zarówno domowym, jak i firmowym.


Autor w przeszłości sięgnął finansowego dna. To doświadczenie nie pogrążyło go w rozpaczy, lecz dało impuls do dokonania zmian w swoim życiu. Dziś jest znakomicie prosperującym przedsiębiorcą. Teraz i Ty możesz skorzystać ze sprawdzonych metod gwarantujących skuteczną reanimację domowego budżetu.
Podstawą spłaty długów i tworzenia przyszłego bogactwa jest bowiem odpowiednie nastawienie emocjonalne i zbudowanie w sobie świadomości dobrobytu. Dzięki poradom Autora utrwalisz zdrowe nawyki dotyczące oszczędzania i zmienisz swój sposób myślenia o zadłużeniu.


Najlepszą naszą inwestycją jest inwestycja w siebie. Kupując tę książkę otrzymujesz bilet na bezpośrednie szkolenie, na którym skonfrontujesz z Autorem swój sposób na ostateczne osiągnięcie sukcesu finansowego.


Ta publikacja nie gwarantuje, że zostaniesz milionerem. Ona daje Ci ku temu narzędzia.

Dodaj do koszyka Jak z bankruta stać się milionerem

 

Osoby które kupowały "Jak z bankruta stać się milionerem", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Jak z bankruta stać się milionerem

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak z bankruta stać się milionerem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.