reklama - zainteresowany?

Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres - Onepress

Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres
Autor: Carnegie Dale
Tłumaczenie: Wojtaszczyk Olga
ISBN: 978-8-3637-7329-8
stron: 164, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,37 zł (poprzednio: 28,68 zł)
Oszczędzasz: 22% (-6,31 zł)

Dodaj do koszyka Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres

Tagi: Kompetencje osobiste

Za nasze zmęczenie często odpowiada nie praca, tylko zmartwienia i frustracje.

Dale Carnegie

Każdemu z nas zdarza się czymś martwić. Wiele z tych trosk trwa krotko i przemija bez podjęcia większego wysiłku. Jeżeli jednak zadręczasz się dłużej, to tkwienie w takiej nerwowej sytuacji może pozbawić cię witalności, entuzjazmu i energii, a nawet doprowadzić do załamania psychicznego i wywołać fizyczne dolegliwości.

Dzięki tej książce przyjrzysz się wielu sprawom, które cię martwią. Przeanalizujesz problemy, których źródło często tkwi w życiu osobistym oraz zawodowym. Zastanowisz się, jak poradzić sobie ze stresem, uniknąć wypalenia oraz rozwinąć i utrzymać pozytywne nastawienie, które umożliwi konstruktywne myślenie i działanie. Nigdy nie będziesz całkowicie wolny od zmartwień, ale możesz zminimalizować ich negatywny wpływ i zacząć pozytywnie działać, zamiast bezczynnie przyglądać się problemom. Aktywność i optymizm zamienią cię w szczęśliwego człowieka, a twoje życie stanie się bardziej wartościowe.


Dodaj do koszyka Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres

 

Osoby które kupowały "Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.