reklama - zainteresowany?

Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem - Onepress

Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
ebook
Autor: Łada Drozda
ISBN: 978-83-283-8371-5
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)

Dodaj do koszyka Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

Wszystko zaczyna się od... rozmowy

Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.
To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.

Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?

  • Odważnie
  • Mądrze
  • Życzliwie
  • Odpowiedzialnie

Dodaj do koszyka Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

 

Osoby które kupowały "Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.