reklama - zainteresowany?

Jak radzić sobie ze stresem - Onepress

Jak radzić sobie ze stresem
Tytuł oryginału: Steps to Success: Deal With Stress: How to Improve the Way You Work
Tłumaczenie: Jarosław Jakubowski
ISBN: 83-246-0296-8
stron: 80, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2006-03-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,90 zł

Dodaj do koszyka Jak radzić sobie ze stresem

Tagi: Kompetencje osobiste

Łatwo wpadasz w złość? Jesteś ciągle zmęczony? Dotkliwie odczuwasz ataki innych ludzi? Z trudem znajdujesz czas na to, co lubisz? Masz huśtawki nastrojów i tiki nerwowe? Tracisz poczucie humoru? A może stres pobudza Cię do działania, ale czujesz, że dłużej nie dasz rady?

Jeśli zauważyłeś u siebie choć niektóre z tych objawów stresu, to ta książka jest dla Ciebie.

Stres pojawia się, gdy otoczenie stawia przed Tobą trudne wyzwania. Ale to jeszcze nie znaczy, że w takich momentach masz zapomnieć o radości, poddać się frustracji i pozwolić, by zjadły Cię nerwy. Przy odrobinie wysiłku możesz wyeliminować nie tylko objawy, ale i przyczyny stresu. Zdziwisz się, jak łatwo i szybko zapanujesz nad tym, co wywołuje w Tobie napięcie.

Przeczytaj tę książkę i skorzystaj ze sprawdzonej metody czterech kroków:

  • Krok 1: wykrywaj wczesne symptomy stresu
  • Krok 2: poznaj źródła swojego stresu
  • Krok 3: opanuj nowe umiejętności, które pomogą Ci w walce ze stresem
  • Krok 4: stwórz własny plan antystresowy

Inni krzyczą: więcej, szybciej i lepiej?
Powiedz im na to: spokojnie, z dystansem i bez stresu.
I tak trzymaj.

Dodaj do koszyka Jak radzić sobie ze stresem

 

Osoby które kupowały "Jak radzić sobie ze stresem", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Jak radzić sobie ze stresem

Spis treści

Jak radzi

Dodaj do koszyka Jak radzić sobie ze stresem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.