reklama - zainteresowany?

Jak mówić żeby nas słuchali - Onepress

Jak mówić żeby nas słuchali
Autor: Hamlin Sonya
ISBN: 978-8-3751-0181-2
stron: 340, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,50 zł (poprzednio: 47,40 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,90 zł)

Dodaj do koszyka Jak mówić żeby nas słuchali

Tagi: Kompetencje osobiste

Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić.

Z książki tej dowiesz się m.in., jak:

  • wygÅ‚aszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem Å›rodków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do sÅ‚uchania;
  • prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysÅ‚uchanym i osiÄ…gnąć swój cel;
  • przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.

Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.

Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.



Dodaj do koszyka Jak mówić żeby nas słuchali

 

Osoby które kupowały "Jak mówić żeby nas słuchali", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Jak mówić żeby nas słuchali

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak mówić żeby nas słuchali

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.