Jak komunikować się w pracy? - Onepress

ebook
Autor: Piotr BuckiISBN: 9788378433231
stron: 80, Format: ebook
Data wydania: 2021-07-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,00 zł (poprzednio: 25,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,00 zł)
Tagi: Zarządzanie
W tytule "Jak komunikować się w pracy?" Piotr Bucki uczy umiejętności mądrego i sprawnego komunikowania jednej z najczęściej poszukiwanych kompetencji u pracowników. Ten e-book odkryje przed Tobą sekrety dobrej komunikacji. Nauczysz się lepiej mówić, a przede wszystkim lepiej słuchać oraz kształtować empatię. Nauczysz się komunikować z pełną świadomością, by osiągać swoje cele i budować lepsze relacje.
Osoby które kupowały "Jak komunikować się w pracy?", wybierały także:
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)