reklama - zainteresowany?

Innowacje kreujące nowe wartości w transporcie samochodowym - Onepress

Innowacje kreujące nowe wartości w transporcie samochodowym
ebook
Autor: Jarosław Sosnowski, Łukasz Nowakowski
ISBN: 978-83-8142-882-8
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2020-05-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,95 zł

Dodaj do koszyka Innowacje kreujące nowe wartości w transporcie samochodowym

Tagi: Zarządzanie

W publikacji poruszono najbardziej aktualne kwestie dotyczące rozwoju branży transportowej. Przedstawiono w niej obszary związane z zarządzaniem oraz nowościami technologicznymi. Książka jest adresowana do osób zainteresowanych funkcjonowaniem i rolą transportu drogowego we współczesnej gospodarce, a w szczególności do studentów takich kierunków, jak logistyka i transport oraz pracowników sektora usług TSL (transport – spedycja – logistyka).

Dodaj do koszyka Innowacje kreujące nowe wartości w transporcie samochodowym

 

Osoby które kupowały "Innowacje kreujące nowe wartości w transporcie samochodowym", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Innowacje kreujące nowe wartości w transporcie samochodowym

Spis treści

Innowacje kreujące nowe wartości w transporcie samochodowym eBook -- spis treści

Wstęp 7

 

  1. Uwarunkowania kształtujące nowe wartości wnoszone przez transport  11
    1. Rozwój powiązań kooperacyjnych na rozszerzających się rynkach zbytu           11
      1. Globalizacja 12
      2. Dysproporcje społeczne        12
      3. Wschodzące rynki, sektory i branże    13
      4. Światowy terroryzm  14
      5. Postęp technologiczny          15
      6. Międzynarodowe standardy funkcjonowania firm         16
      7. Globalne korporacje biznesowe         23
      8. Organizacje międzynarodowe            24
      9. Zmiany społeczne    26
      10. Wzrost znaczenia interesariuszy         28
      11. Indywidualizacja klientów     28
      12. Zmiany w organizacjach       29
    2. Ujęcie wartości w metodologii zarządzania i praktycznej działalności przedsiębiorstw    30
    3. Tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu logistycznym        45
    4. Wartości w łańcuchu logistycznym generowane przez technologie informatyczne         55
    5. Strategie zarządzania łańcuchem dostaw w tworzeniu nowej wartości 64

 

  1. Postęp technologiczny, wnoszący nowe wartości w transporcie 71
    1. Rodzaje oraz funkcje transportu      71
    2. Technologie różnicujące działy transportu samochodowego   75
    3. Technologie łączące transport samochodowy z innymi rodzajami transportu    90
    4. Nowe wartości wnoszone przez transport      104
      1. Zmieniające się warunki życia społeczeństwa  104
      2. Poprawa efektywności procesów biznesowych 106
      3. Nowoczesne procesy technologiczne  109
      4. Stymulacja rozwoju stosunków rynkowych między przedsiębiorstwami   112

 

  1. Technologie unowocześniające funkcjonowanie transportu         115
    1. Konsekwencje wzrostu popytu na transport towarów 115
    2. Alternatywne źródła napędu pojazdów ciężarowych    116
      1. Pojazdy elektryczne  116
      2. Pojazdy hybrydowe  127
      3. Ciężarówki z napędem elektrycznym na wodorowe ogniwa paliwowe     132
      4. Ekologiczne ciężarówki na gaz ziemny i biogaz            137
    3. Nowoczesne konstrukcje pojazdów  140
    4. Autonomiczne pojazdy       144
      1. Systemy, urządzenia i rozwiązania wspierające transport autonomiczny 146
      2. Rozwiązania konstrukcyjne ciężarówek autonomicznych           150
      3. Wady i zalety pojazdów przyszłości    152
      4. Praktyczne testowanie pojazdów autonomicznych na drodze    154
      5. Wizja transportu autonomicznego      155
      6. Rynek pracy kierowców         157
    5. Truck platooning    160
    6. Big Data jako platforma ułatwiająca zarządzanie pojazdami   162

 

  1. Instytucje warunkujące powstawanie dodatkowych wartości w transporcie samochodowym           165
    1. Elektroniczne giełdy transportowe    165
    2. Klastry transportowe          179
    3. Porozumienia firm i instytucji wspierających funkcjonowanie transportu drogowego     191
      1. Międzynarodowe organizacje transportowe     191
      2. Krajowe instytucje transportowe        195
      3. Organizacje wspierające sektor transportowy  200

 

  1. Zasoby ludzkie w tworzeniu nowych wartości w firmie transportowej     205
    1. Niedobór kierowców jako inspiracja do tworzenia nowych wartości     205
    2. Społeczny status i kształtowanie wizerunku zawodowego kierowcy      210
    3. Wpływ motywacji i zaangażowania na tworzenie nowej wartości        216
    4. Zwiększenie bezpieczeństwa jako wartość dla pracowników i kooperantów      218
    5. Struktury organizacyjne firm, kształtujące warunki pracy        223

 

  1. Strategie tworzenia wartości przez transport w łańcuchu logistycznym   227
    1. Kształtowanie strategii w działaniach firm na rynku   227
    2. Strategia bliskości klienta   232
    3. Strategia kompleksowości obsługi   235
    4. Strategia korzyści partnera biznesowego      236
    5. Strategie wyższych standardów w obsłudze klientów  238
      1. Strategia penetracji rynku     238
      2. Strategia modyfikacji produktu          240
      3. Strategia innowacji  243
      4. Strategia usług dodanych     248

 

Zakończenie       251

Bibliografia         255

Spis rysunków, schematów, tabel i wykresów          271

Dodaj do koszyka Innowacje kreujące nowe wartości w transporcie samochodowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.