reklama - zainteresowany?

Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja - Onepress

Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja
ebook
Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-0-9930634-3-5
stron: 198, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,17 zł (poprzednio: 54,85 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,68 zł)

Dodaj do koszyka Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja

Tagi: Zarządzanie

Podręcznik dedykowany jest przede wszystkim środowiskom naukowym oraz instytucjom z nimi współpracującym. Niewątpliwie jednak ważne wskazówki, uwagi i inspiracje przydatne w praktycznym zarządzaniu odnajdą tu różnego rodzaju decydenci instytucji, urzędów, fundacji i stowarzyszeń, a także przedsiębiorcy i menedżerowie organizacji biznesowych.

 

Autorzy, odnosząc się do najnowszych wyników badań, zwracają uwagę na fakt, że współcześnie za przyczyną najnowszych technologii jesteśmy świadkami głębokich przemian już niemal we wszystkich obszarach naszego życia. Jak nigdy dotąd, zarówno ich zakres, dynamika i siła, nie były aż tak widoczne i jednocześnie ważne dla rozwoju społecznego.

Dodaj do koszyka Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja

 

Osoby które kupowały "Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja

Spis treści

Dodaj do koszyka Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.