reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności - Onepress

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Managing Uncertainty (The Harvard Business Review Paperback Series)
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-7361-906-2
stron: 224, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-10-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Tagi: Zarządzanie

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.

  • Planowanie przyszłości firmy
  • Taktyka gry rynkowej
  • Niekonwencjonalne metody planowania projektów
  • Inwestowanie w przełomowe technologie
  • Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Spis treści

Harvard Business Review. Zarz

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.