reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych - Onepress

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Building Personal and Organizational Resilience
Tłumaczenie: Ewa Borówka
ISBN: 978-83-246-0910-9
stron: 200, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-11-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Tagi: Zarządzanie

Złożony proces formowania odporności

Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego psychicznego nacisku. W cenie są zatem profesjonalne narzędzia umożliwiające wyćwiczenie skutecznych reakcji, dzięki którym w każdej chwili możliwe będzie zmierzenie się z nadchodzącym kryzysem. Podobnie rzecz ma się w przypadku organizacji. By móc utrzymać się na rynku i święcić kolejne sukcesy, muszą one zdobyć umiejętność stawiania na wartości budujące wokół nich taką barierę ochronną, która jednocześnie nie będzie ograniczać ich rozwoju.

Kolejna pozycja przygotowana przez Harvard Business School Press jest lekturą niezwykle inspirującą. Opierając się na metodach zbadanych empirycznie, tworzy model, z którego z powodzeniem może skorzystać każdy menedżer szukający sposobów trwałego wzmocnienia swojej firmy.

  • Bolesne doświadczenia w karierze lidera.
  • Umiejętność przetrwania w toksycznych warunkach.
  • Prowadzenie zwycięskich bitew w ekstremalnych sytuacjach.
  • Zdobywanie praktyki w trudnych chwilach i stawanie się wybitnym przywódcą.

"Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych" to zbiór artykułów dostarczających specjalistom i menadżerom na różnych szczeblach kariery cennej wiedzy, pozwalającej im zwiększyć konkurencyjność na współczesnym rynku. Międzynarodowej sławy autorytety, posiadające długoletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, a także młode gwiazdy oferują nieocenione źródło dogłębnie przeanalizowanych danych oraz świeżych pomysłów. Wydawnictwo zostało już docenione przez najwybitniejszą kadrę menadżerską organizacji rozproszonych po całym świecie.

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Spis treści

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych -- spis treści

Na czym polega odporność (7)
DIANE L. COUTU

Przywództwo w bolesnych chwilach (27)
JANE E. DUTTON, PETER J. FROST, MONICA C. WORLINE, JACOBA M. LILIUS I JASON M. KANOV

Liderzy rodzą się w tyglu trudnych doświadczeń (49)
WARREN E. BENNIS I ROBERT J. THOMAS

Podręcznik przetrwania dla przywódców (71)
RONALD A. HEIFETZ I MARTY LINSKY

Toksykolog emocjonalny (99)
PETER FROST I SANDRA ROBINSON

Przywództwo w strefie walki (129)
WILLIAM G. PAGONIS

11 września 2001 roku (153)
JEFFREY W. GREENBERG

Wrogowie zaufania (175)
ROBERT GALFORD I ANNE SEIBOLD DRAPEAU

O autorach (193 )

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.