reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji - Onepress

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Making Smarter Decisions
Tłumaczenie: Michał Lipa, Cezary Welsyng
ISBN: 978-83-246-1243-7
stron: 224, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2008-03-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

Tagi: Zarządzanie

Decyzja na wagę złota

Właściwe decyzje prowadzą menedżerów na sam szczyt, a błędne mogą przyczynić się do załamania ich kariery. To oczywisty fakt, nad którym jednak w sytuacjach kryzysowych nie zawsze jest czas się zastanowić. Menedżerowie odnoszący największe sukcesy wiedzą znakomicie, że własne doświadczenie, intuicja czy analiza danych statystycznych to za mało. Ważne jest również czerpanie z doświadczeń innych biznesmenów. Ludzi, którzy zmagali się z podobnymi wyborami, a więc znają zagadnienie od podszewki i mogą udzielić bezcennych rad. Do grona tego należą właśnie specjaliści skupieni wokół Harvard Business School Press.

Wśród autorów świetnych artykułów znaleźli się między innymi Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Ram Charan, Thomas Davenport i John Hammond. Skorzystaj z ich bogatej wiedzy i dowiedz się, jakie czynniki przeszkadzają w podejmowaniu świadomych decyzji. Przeczytasz również, jakie konsekwencje może mieć brak umiejętności korzystania ze zdobytych informacji oraz dzielenia się nimi. W książce omówiono także zagadnienie strategicznego planowania i jego wpływu na podejmowanie dynamicznych decyzji oraz psychologię procesu decyzyjnego. Warto wiedzieć wcześniej.

  • Wartość suchych faktów i statystyk.
  • Znaczenie logiki i dowodów w zarządzaniu.
  • Waga emocji, przeczuć i zdrowego rozsądku.
  • Eliminacja przeszkód w otwartym dialogu.
  • Diagnostyka decyzji i pokonywanie blokad.
  • Stawianie na właściwych ludzi i odpowiednie technologie.

"Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w "Harvard Business Review" -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

Obowiązkowa dla ambitnych biznesmenów i menedżerów
pracujących w organizacjach na całym świecie.

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

Spis treści

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji -- spis treści

Kto podejmuje decyzje? (7)
PAUL ROGERS I MARCIA BLENKO

Zarządzanie oparte na faktach (35)
JEFFREY PFEFFER I ROBERT I. SUTTON

Przestań planować, zacznij podejmować decyzje (71)
MICHAEL C. MANKINS I RICHARD STEELE

Świadome decyzje (95)
MAX H. BAZERMAN I DOLLY CHUGH

Konkurencja oparta na analizie danych (117)
THOMAS H. DAVENPORT

Decyzje a przeczucia (145)
GARDINER MORSE

Wykorzenianie kultury braku decyzyjności (167)
RAM CHARAN

Myślowe pułapki, które prowadzą do złych decyzji (191)
JOHN S. HAMMOND, RALPH L. KEENEY I HOWARD RAIFFA

O autorach (217)

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.