reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Onepress

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Decision Making
Tłumaczenie: Adriana Ossowska, Tomasz Rzychoń, Magda Witkowska
ISBN: 83-7361-915-1
stron: 216, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2005-10-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Tagi: Zarządzanie

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki
podejmowania skutecznych decyzji

  • Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów
  • Pokonywanie barier interpersonalnych
  • Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję

Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

  • Zdefiniowanie i analiza problemu
  • Reguły podejmowania decyzji
  • Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
  • Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
  • Wprowadzanie decyzji w życie
  • Wykorzystywanie przeczuć i intuicji

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Spis treści

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji -- spis tre

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.