reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Automotywacja - Onepress

Harvard Business Review. Automotywacja
Autor: Harvard Business Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Bringing Your Whole Self to Work
Tłumaczenie: Joanna Krzemień-Rusche (artykuły 2,4,5,7), HBRP (artykuły 1,3,6,8)
ISBN: 978-83-246-1709-8
stron: 192, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2009-05-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Automotywacja

Tagi: Kompetencje osobiste | Motywacja

Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki
Edward M. Hallowell

Ludzki kontakt w miejscu pracy
Edward M. Hallowell

Sukces wymaga energii
Jim Loehr i Tony Schwartz

Czy pracujesz zbyt ciężko?
Rozmowa z lek. med. Herbertem Bensonem

Niedobór snu. Morderca wydajności pracy
Rozmowa z dr. Charlesem A. Czeislerem z Harvard Medical School

Podejmowanie decyzji. Rozum czy emocje?
Gardiner Morse

Przywództwo z wyczuciem
David Gergen, Daniel Goleman, Ronald Heifetz i inni

Niebezpieczeństwa niskiej samooceny. Czy czujesz się jak oszust?
Manfred F.R. Kets De Vries

Umiejętność odnoszenia sukcesów, relaksacji i utrzymania samokontroli w tych bardzo płodnych, acz chwiejnych czasach wymaga nowych sposobów myślenia i działania.
David Allen, Sztuka efektywności

Nieustanna presja osiągania coraz lepszych wyników. Stres wywoływany chęcią prześcignięcia konkurencji. Konieczność doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń. Od kiedy podniosłeś rękawicę rzuconą Ci przez wymagającą karierę, coraz mniej czasu masz na prywatne życie, chwilę oddechu z dala od biznesowego zgiełku, własne hobby. Konsekwencją tego stylu życia może być utrata zdolności koncentracji, pogłębiające się problemy z podejmowaniem trafnych decyzji, rosnąca niechęć do pracy, a w rezultacie wypalenie zawodowe.

Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie -- efektywnej, znaczonej sukcesami pracy.


Grupa autorytetów służy Ci radą w kwestii tego, jak:
  • uniknąć pogarszania siÄ™ Twoich wyników w pracy,
  • kontrolować obciążenie organizmu nadmiernym wysiÅ‚kiem,
  • stosować zasady równowagi miÄ™dzy pracÄ… a odpoczynkiem,
  • doceniać swojÄ… wartość, nawet w sytuacjach kryzysowych,
  • nie tracić elastycznoÅ›ci, poczucia humoru i zdrowego rozsÄ…dku.


Celem książek z serii Harvard Business Review jest zaprezentowanie menedżerom oraz osobom wykonującym wolny zawód informacji, które pozwolą im zachować konkurencyjność w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych. Przedstawiamy cenione umysły i doniosłe teorie, poczynając od wybitnych teoretyków, których dzieła stanowią podwaliny tej dziedziny wiedzy, a kończąc na wschodzących gwiazdach, których prace definiują biznes na nowo. To obowiązkowa lektura dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Automotywacja

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Automotywacja", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Automotywacja

Spis treści

Harvard Business Review. Automotywacja -- spis treści

Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki (7)
EDWARD M. HALLOWELL

Ludzki kontakt w miejscu pracy (31)
EDWARD M. HALLOWELL

Sukces wymaga energii (53)
JIM LOEHR i TONY SCHWARTZ

Czy pracujesz zbyt ciężko? (77)
ROZMOWA Z LEK. MED. HERBERTEM BENSONEM

Niedobór snu. Morderca wydajności pracy (93)
ROZMOWA Z DOKTOREM CHARLESEM A. CZEISLEREM Z HARVARD MEDICAL SCHOOL

Podejmowanie decyzji. Rozum czy emocje? (113)
GARDINER MORSE

Przywództwo z wyczuciem (137)
DAVID GERGEN, DANIEL GOLEMAN, RONALD HEIFETZ I INNI

Niebezpieczeństwa niskiej samooceny. Czy czujesz się jak oszust? (167)
MANFRED F.R. KETS DE VRIES

O autorach (187)

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Automotywacja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.