reklama - zainteresowany?

Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać? - Onepress

Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?
Autor: George Stalk, Rob Lachenauer
Tytuł oryginału: Hardball. Are You Playing to Play or Playing to Win?
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-7361-783-3
stron: 208, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2005-02-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?

Tagi: Zarządzanie

Obecnie drobne zwycięstwa i krótkookresowa przewaga konkurencyjna nie zapewniają już sukcesu na rynku. Zwyciężać będą tylko ci, którzy zdołają zamienić zwykłą przewagę konkurencyjną w przewagę decydującą. I dopiero wtedy zneutralizują, zmarginalizują lub nawet wyeliminują rywali.

Autorzy "Hardball czyli twarda gra rynkowa" prowadzą nas w głąb świata twardej konkurencji -- świata, w którym gracze poświęcają całą swoją energię zwyciężaniu i angażują wszystkie swoje siły we wzmacnianie swoich pozycji konkurencyjnych, napędzając cykl sprzężenia zwrotnego, który wynosi ich daleko poza zasięg konkurentów.

Tacy gracze postępują surowo i nikogo za to nie przepraszają. Jednocześnie, doskonale pojmują "miękką" stronę zarządzania -- ścigają talenty i budują kultury organizacyjne, których członkowie skupiają się na zagadnieniach kluczowych dla strategii firmy.

  • Atakuj bezpośrednio z potężną i druzgocącą siłą.
  • Wykorzystuj anomalie.
  • Zagrażaj najbardziej zyskownym segmentom działalności konkurentów.
  • Obserwuj i powielaj.
  • Zmuszaj rywali do odwrotu.
  • Niszcz status quo.
  • Buduj przewagę konkurencyjną przez fuzje i przejęcia.

George Stalk i Rob Lachenauer, podając mnóstwo uszczegółowionych przykładów i pasjonujących historii z wielu branż, nadają nowe znaczenie siedmiu klasycznym strategiom twardej gry. Autorzy przybliżają cechy najtwardszych graczy rynkowych. Mówią, w jakich okolicznościach każda z siedmiu strategii jest najbardziej efektywna. I wreszcie, pokazują, jak przygotować i skutecznie przeprowadzić atak.

"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" uczy zadawać nokautujące ciosy w silnie konkurencyjnym otoczeniu.

J. Stephen, dyrektor zarządzajacy, Databuilt INC.

"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" zmusza nas do poznania niewygodnej prawdy, że firma może być albo łowcą, albo zwierzyną łowną. Ta książka oczyszcza atmosferę biznesu.

Tom Hout, współautor książki "Competing against time"

Dodaj do koszyka Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?

 

Osoby które kupowały "Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?

Spis treści

Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by gra

Dodaj do koszyka Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.