reklama - zainteresowany?

GO Model Canvas.Jak w zwinny sposób projektować cele, czynniki sukcesu i wskaźniki KPI. Podręcznik designera - Onepress

GO Model Canvas.Jak w zwinny sposób projektować cele, czynniki sukcesu i wskaźniki KPI. Podręcznik designera
ebook
Autor: Tomasz Krzemiński
ISBN: 978-8-3944-3700-8
stron: 321, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,67 zł

Dodaj do koszyka GO Model Canvas.Jak w zwinny sposób projektować cele, czynniki sukcesu i wskaźniki KPI. Podręcznik designera

Tagi: Kompetencje osobiste | ZarzÄ…dzanie | ZarzÄ…dzanie projektami

GO Model Canvas jest narzędziem, które wspiera planowanie celów i strategii. Pozwala zaoszczędzić czas i energię koncentrując na tym co przyniesie najlepsze rezultaty. Jest narzędziem chętnie wykorzystywanym przez menedżerów jak również osoby, które planują cele dla siebie oraz swoich zespołów. Ta książka to podręcznik, który uczy jak krok po kroku projektować cele rozwojowe i strategię. Zawiera przykłady, narzędzia i wskazówki do natychmiastowego zastosowania.

Kupując ebook otrzymujesz bezpłatny dostęp do kursu eLearningowego | GO Model Canvas Designer


Dodaj do koszyka GO Model Canvas.Jak w zwinny sposób projektować cele, czynniki sukcesu i wskaźniki KPI. Podręcznik designera

 

Osoby które kupowały "GO Model Canvas.Jak w zwinny sposób projektować cele, czynniki sukcesu i wskaźniki KPI. Podręcznik designera", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Techniki wpÅ‚ywu. Kurs video. BroÅ„ siÄ™ przed manipulacjÄ… i skutecznie przekonuj innych
  • Angielski w korpoÅ›wiecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w Å›rodowisku zawodowym

Dodaj do koszyka GO Model Canvas.Jak w zwinny sposób projektować cele, czynniki sukcesu i wskaźniki KPI. Podręcznik designera

Spis treści

GO Model Canvas.Jak w zwinny sposób projektować cele, czynniki sukcesu i wskaźniki KPI. Podręcznik designera eBook -- spis treści

1.GO MODEL CANVAS

Poznaj metodÄ™

1.1. Wprowadzenie (4)

1.2. Co to jest? (14)

1.3. Wartości metody (23)

1.4. Projektowanie celów (30)

2.MODEL

Przygotowanie do projektowania

2.1. Cele i planowanie (38)

2.2. Możliwości projektowania (51)

2.3. Kontekst projektowania (53)

2.4. Etapy projektowania (57)

2.5. Techniki projektowania (65)

3.PROJEKTOWANIE [design thinking]

Praktyka projektowania celów

3.1. Model celów (68)

3.1.1 Projektowanie celu gÅ‚ównego (72)

3.1.2 Projektowanie czynników sukcesu (93)

3.1.2.1 Wskazanie czynników sukcesu (103)

3.1.2.2 Wybór czynników sukcesu (110)

3.1.2.3 Analiza czynników sukcesu (120)

3.1.3 Projektowanie celów poÅ›rednich (132)

3.1.4 Projektowanie wskaźników KPI (142)

3.2. Pola wsparcia (159)

3.2.1 Charakterystyka pól wsparcia (163)

3.2.2 Pola wsparcia – inicjatywy (168)

3.2.3 Pola wsparcia – informacje (185)

3.2.4.Pola wsparcia – integracja (194)

3.2.5.Pola wsparcia – przykÅ‚ady (197)

3.3. Architektura celów (203)

3.3.1 Projektowanie architektury (207)

3.3.2.Integrowanie celów (219)

3.3.3.Benchmarking (234)

4.REALIZACJA [agile management]

Zastosuj zwinne zarzÄ…dzanie

4.1. System zwinnego zarzÄ…dzania (242)

4.1.1 ZarzÄ…dzanie realizacjÄ… celów (252)

4.1.2 ZarzÄ…dzanie realizacjÄ… inicjatyw (271) 

5.STRATEGIA

Strategiczny kontekst projektowania

5.1.Strategia jako plan (282)

5.2.Rodzaje planowania strategii (285)

6. NARZĘDZIA PROJEKTOWANIA

Design Toolset

#1 - GO Model Canvas (297)

#2 - Bank czynników sukcesu (298)

#3 - Diagram relacji (299)

#4 - Tabela analityczna (300)

#5 - Baza KPI (301)

#6 - Arkusz warstw wsparcia (302)

#7 - Opis inicjatyw (303)

#8 - Metryczka informacyjna dla ryzyk (304)

#9 - Architektura celów (305)

#10 – Tablica do zwinnego zarzÄ…dzania (306)

#11 – Tablica do zarzÄ…dzania inicjatywami (307)

Dodaj do koszyka GO Model Canvas.Jak w zwinny sposób projektować cele, czynniki sukcesu i wskaźniki KPI. Podręcznik designera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.