reklama - zainteresowany?

Fuzje i przejęcia - Onepress

Fuzje i przejęcia
Autor: Rozwadowska Barbara
ISBN: 978-8-3606-5612-9
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,80 zł (poprzednio: 48,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-10,66 zł)

Dodaj do koszyka Fuzje i przejęcia

Tagi: Zarządzanie

Książka jest obowiązkową lekturą zarówno dla menedżerów zaangażowanych w fuzje i przejęcia, jak i dla konsultantów pomagających skutecznie i w miarę możliwości bezboleśnie przeprowadzić te skomplikowane procesy biznesowe. Wielkim atutem książki jest rzetelny przegląd formalno-prawnych uwarunkowań fuzji i przejęć. Jeszcze większym - mnóstwo praktycznych wskazówek odpowiadających w zwięzły i kompetentny sposób - na pytanie jak zarządzać fuzjami i przejęciami. Jednak zdecydowanie największą zaletą książki jest to, że Autorka poświęciła w niej wiele miejsca miękkim aspektom fuzji i przejęć (zarządzaniu emocjami, komunikowaniu zmian, sposobom przezwyciężania oporów, za które odpowiedzialne są różne kultury organizacyjne, sposobom oswajania poczucia niepewności itd.). Fakt, iż owe miękkie, psychologiczne i socjologiczne aspekty fuzji i przejęć zostały potraktowane w książce z najwyższą uwagą czyni tę publikację przedsięwzięciem prekursorskim na polskim rynku wydawniczym.

Prof. dr hab. Rafał Drozdowski, dyrektor Instytut Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, prezes zarządu Public Profits, firmy badawczo-doradczej

Barbara Rozwadowska jest doktorem nauk ekonomicznych, adiunktem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jest też autorką programu Podyplomowego Studium Public Relations; opiekunem merytorycznym specjalizacji komunikacja społeczna. Publikuje artykuły z zakresu marketingu, public relations i komunikacji w prestiżowych periodykach.

Utrzymuje liczne kontakty z praktyką prowadzi badania rynku, szkolenia w renomowanych firmach. Jest konsultantką wartościowych i ważnych projektów.



Dodaj do koszyka Fuzje i przejęcia

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Fuzje i przejęcia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.