reklama - zainteresowany?

Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie - Onepress

Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie
ebook
Autor: Rafał Szczepanik, Adam Pasternak
ISBN: 978-83-246-4439-1
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,70 zł (poprzednio: 44,11 zł)
Oszczędzasz: 44% (-19,41 zł)

Dodaj do koszyka Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie

Tagi: Zarządzanie

Sensacja, strategia, przestępstwa, pieniądze

  • Dlaczego sycylijska mafia ma dwa razy większe przychody niż włoski Fiat?
  • Jak bossowie mafii podchodzą do produktu, rynku i konkurencji?
  • Czemu niektórzy potrafią stworzyć potężny i zyskowny biznes, a inni co miesiąc martwią się, czy starczy im na wypłaty?
  • Czego potrzebują klienci Twojej organizacji?
  • Na jaką politykę personalną postawisz, będąc bossem?

Jak rozumiesz słowo "mafia"? Czy myślisz o niej jak o zorganizowanej grupie przestępczej? A może przed oczami masz bohaterów "Ojca chrzestnego"? Daj się porwać wartkiej fabularnej akcji powieści mafijnej osadzonej w realiach Europy Środkowej początku XXI wieku, by poznać zasady rządzące współczesnym biznesem. Przeczytaj o tworzeniu skutecznej strategii, motywowaniu podwładnych, elastycznym prowadzeniu interesów, obracaniu pieniędzmi. Oraz o tym, jak zarabiać w niesprzyjających warunkach, gdy prawo jest niejasne, śmiertelnie groźna konkurencja zagląda Ci przez ramię, a klienci stawiają coraz wyższe wymagania.

Co taka powieść może mieć wspólnego z poradnikiem biznesowym? Więcej, niż przypuszczasz! Celem istnienia każdej firmy i każdej organizacji przestępczej jest zysk. I — jak każde przedsiębiorstwo — mafia bez przerwy się zmienia, żeby wykorzystać nowe możliwości. Tu nie ma miejsca na emocje i sentymenty — liczy się jedynie realizacja strategicznych celów i rachunek ekonomiczny. Grupy prowadzą działania na wielu polach, są bardzo elastyczne i potrafią się szybko oraz płynnie przebranżowić. Na podstawie ich kodeksu można wyróżnić 11 uniwersalnych praw strategii i rynku, obowiązujących w każdym biznesie — legalnym i działającym poza prawem:

1. Stworzenie skutecznego modelu biznesowego.
2. Koncentracja na podstawowym obszarze swojego biznesu.
3. Nastawienie na ciągłe uczenie się o potrzebach klientów.
4. Uczynienie z aktywnej sprzedaży jednej z kluczowych funkcji w firmie.
5. Twórcze podejście do produktu, rynku i konkurencji.
6. Sprawiedliwa polityka personalna.
7. Efektywność operacyjna i wdrożeniowa.
8. Likwidacja zbędnych procesów i kosztów.
9. Uporządkowanie i uproszczenie struktury organizacyjnej oraz decyzyjnej.
10. Minimalizacja kosztów stałych na rzecz zmiennych.
11. Inwestycje oparte na racjonalnej analizie.

To nie jest książka o tym, jak prowadzić przestępczy biznes.
To powieść o budowaniu organizacji, która stanie się zyskownym liderem rynku.

Dodaj do koszyka Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie

 

Osoby które kupowały "Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie

Spis treści

Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie eBook -- spis treści

Część 1. Jak przekształcić osiedlowy gang w europejską mafię... (11)

Część 2. 11 filarów skutecznej strategii (165)

Skuteczny model biznesowy (173)

Koncentracja na podstawowym obszarze swojego biznesu (183)

Nastawienie na ciągłe uczenie się potrzeb klientów (191)

Uczynienie z aktywnej "wychodzącej" sprzedaży jednej z najbardziej kluczowych funkcji w firmie (201)

Twórcze podejście do produktu, rynku i konkurencji (209)

Polityka personalna (219)

Efektywność operacyjna i wdrożeniowa (229)

Maksymalnie odchudzona organizacja, likwidacja zbędnych procesów i kosztów (239)

Uporządkowana i prosta struktura organizacyjna i decyzyjna (249)

Minimalizacja kosztów stałych na rzecz zmiennych (259)

Inwestycje oparte na racjonalnej analizie (269)

Część 3. Wdrażanie nowej strategii (279)

Budowanie zespołu osób wdrażających nową strategię (281)

Angażowanie w zmianę strategii całej załogi firmy (297)

Trudności we wdrażaniu strategii (305)

Dodaj do koszyka Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.