reklama - zainteresowany?

Finanse i rachunkowość budżetowa. Studium przypadku - Onepress

Finanse i rachunkowość budżetowa. Studium przypadku
ebook
Autor: Tomasz Gabrusewicz, Liliana Nowak
ISBN: 978-83-7941-319-5
stron: 186, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,70 zł (poprzednio: 41,51 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,81 zł)

Dodaj do koszyka Finanse i rachunkowość budżetowa. Studium przypadku

Tagi: Zarządzanie

Książka "Finanse i rachunkowość budżetowa" zawiera zbiór opracowań w konwencji case study wybranych jednostek. Autorzy poszczególnych części książki to w większości pracownicy administracji publicznej. Dlatego też za szczególnie cenne należy uznać połączenie w ich opracowaniach zarówno wiedzy teoretycznej, dotyczącej podejmowanego zagadnienia, jak również szerokich doświadczeń zawodowych.

Publikacja kierowana jest przede wszystkim do studentów studiów ekonomicznych z zakresu finansów publicznych i rachunkowości, w tym słuchaczy studiów podyplomowych.

Książka powinna jednak wzbudzić zainteresowanie nie tylko wśród osób pragnących pogłębić wiedzę na temat podejmowanej w nich tematyki zarządzania finansami publicznymi, rachunkowości oraz sprawozdawczości budżetowej, ale także powinna być interesującą lekturą dla pracowników administracji publicznej zajmujących się w praktyce analizowaną tematyką.

Dodaj do koszyka Finanse i rachunkowość budżetowa. Studium przypadku

 

Osoby które kupowały "Finanse i rachunkowość budżetowa. Studium przypadku", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Finanse i rachunkowość budżetowa. Studium przypadku

Spis treści

Dodaj do koszyka Finanse i rachunkowość budżetowa. Studium przypadku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.