reklama - zainteresowany?

Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - Onepress

Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa
Autor: Rybak Mirosława
ISBN: 978-8-3011-6661-8
stron: 244, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Tagi: Zarządzanie

Początkowo powiązana z normami etycznymi, po serii bankructw znanych firm społeczna odpowiedzialność jest widziana w gospodarce globalnej jako jeden z najistotniejszych elementów zarządzania, warunkujących stabilizację i rozwój przedsiębiorstwa.

Zagadnienia te, do niedawna uważane w Polsce za nieistotne, obecnie szczególnie wraz z przystąpieniem do Unii Europejskiej, wchodzą do kanonu wiedzy i życia codziennego polskiego menedżera.

Niniejsza praca jest pierwszą na polskim rynku tak kompetentnie i szeroko opisującą problematykę społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.

Podręcznik przygotowany specjalnie dla polskiego odbiorcy. Uwzględnia nowe prawa, związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Został napisany przystępnym językiem. Zawiera indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.

Opinie o książce:

[...] Zaletą książki jest jej przejrzystość. Wprowadzane pojęcia kluczowe są definiowane. Tabele i wykresy pozwalają na obrazowe przedstawienie prezentowanych treści. Ważną sprawą jest przedstawienie problematyki z uwzględnieniem zasad i norm obowiązujących w Unii Europejskiej...

(dr Adam Sawicki, Politechnika Białostocka)

[...] Jest to publikacja oryginalna, a jednocześnie wyjątkowa [...] Jest ona niezwykle ciekawą syntezą, która scala dotychczas rozproszone na ten temat publikacje. [...] Walorem książki jest jej praktyczna i przystępnie sformułowana treść...

(prof. dr hab. Bogdan Nogalski, Uniwersytet Gdański)

Dodaj do koszyka Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.