Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - Onepress
ISBN: 978-8-3011-6661-8
stron: 244, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
Początkowo powiązana z normami etycznymi, po serii bankructw znanych firm społeczna odpowiedzialność jest widziana w gospodarce globalnej jako jeden z najistotniejszych elementów zarządzania, warunkujących stabilizację i rozwój przedsiębiorstwa.
Zagadnienia te, do niedawna uważane w Polsce za nieistotne, obecnie szczególnie wraz z przystąpieniem do Unii Europejskiej, wchodzą do kanonu wiedzy i życia codziennego polskiego menedżera.
Niniejsza praca jest pierwszą na polskim rynku tak kompetentnie i szeroko opisującą problematykę społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
Podręcznik przygotowany specjalnie dla polskiego odbiorcy. Uwzględnia nowe prawa, związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Został napisany przystępnym językiem. Zawiera indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.
Opinie o książce:
[...] Zaletą książki jest jej przejrzystość. Wprowadzane pojęcia kluczowe są definiowane. Tabele i wykresy pozwalają na obrazowe przedstawienie prezentowanych treści. Ważną sprawą jest przedstawienie problematyki z uwzględnieniem zasad i norm obowiązujących w Unii Europejskiej...
(dr Adam Sawicki, Politechnika Białostocka)
[...] Jest to publikacja oryginalna, a jednocześnie wyjątkowa [...] Jest ona niezwykle ciekawą syntezą, która scala dotychczas rozproszone na ten temat publikacje. [...] Walorem książki jest jej praktyczna i przystępnie sformułowana treść...
(prof. dr hab. Bogdan Nogalski, Uniwersytet Gdański)
Osoby które kupowały "Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)