reklama - zainteresowany?

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań - Onepress

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań
ebook
Autor: Jan Klimek
ISBN: 978-8-3793-0112-6
stron: 347, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,40 zł (poprzednio: 53,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-10,60 zł)

Dodaj do koszyka Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

Tagi: Kompetencje osobiste | ZarzÄ…dzanie

Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:

- Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
- Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
- Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
- Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
- Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?

Dodaj do koszyka Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

 

Osoby które kupowały "Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

Spis treści

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań eBook -- spis treści

Od autora

Przedmowa

Rozdział 1. Narodziny etyki

1.1. Filozofia matkÄ… nauki
1.2. Od antyku do Spinozy i Kanta
1.3. Wzorce moralne w judaizmie i buddyzmie
1.4. Centesimus annus
1.5. Kwestie biznesu w islamie
1.6. Inne spojrzenie

Rozdział 2. Biznes a etyka

2.1. Na pierwszym planie obiektywizm
2.2. Sens biznesu
2.3. Żyć zacnie w biznesie
2.4. Dobra tyle, ile można – zÅ‚a tyle, ile konieczne

RozdziaÅ‚ 3. Etyka we wspóÅ‚czesnym biznesie

3.1. Biznes nie jest wojną prowadzoną w dżungli
3.2. Z rozsądku i poczucia odpowiedzialności
3.3. Drogi różne, cel wspólny

Rozdział 4. Etyka a sukces biznesowy

4.1. Europejskie normy i standardy
4.2. Nie tylko Kodeks Bushido
4.3. Trudne narodziny czasu przełomu
4.4. Dylematy etyczne
4.5. Godność zawodu, misja profesji
4.6. Czy tworzyć kodeksy etyczne?
4.7. KonsekwencjÄ… konsumeryzm?
4.8. Jaka etyka na poziomie przedsiębiorstwa?
4.9. Pakiet sugestii

Rozdział 5. Samo życie

5.1. W służbie i we władzy klienta
5.2. Na rynku jak na ringu
5.3. Korzyści na dziś i jutro
5.4. Gra pozorów a rzeczywistość

Rozdział 6. Corporate Social Responsibility

6.1. Trudne poczÄ…tki
6.2. WspóÅ‚czesna interpretacja
6.3. Oczekiwania i korzyści
6.4. Czy jest szansa na etyczny wymiar działalności biznesowej?
6.5. Humanizacja działalności biznesowej

RozdziaÅ‚ 7. CoÅ› dla przedsiÄ™biorców

7.1. Na kapitańskim mostku
7.2. Godna praca, sprawiedliwa zapłata
7.3. Prawdziwym błędem jest błąd popełnić i nie naprawić go

Zakończenie

Bibliografia

Dodaj do koszyka Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.