reklama - zainteresowany?

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań - Onepress

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań
Autor: Klimek Jan
ISBN: 978-8-3793-0069-3
stron: 346, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,60 zł (poprzednio: 62,76 zł)
Oszczędzasz: 13% (-8,16 zł)

Dodaj do koszyka Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

Tagi: Zarządzanie

Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych.

W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:

  • Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
  • Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
  • Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
  • Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
  • Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?

Dodaj do koszyka Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

 

Osoby które kupowały "Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

Spis treści

Dodaj do koszyka Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.