Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań - Onepress
Autor: Klimek Jan
ISBN: 978-8-3793-0069-3
stron: 346, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 54,60 zł (poprzednio: 62,76 zł)
Oszczędzasz: 13% (-8,16 zł)
ISBN: 978-8-3793-0069-3
stron: 346, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 54,60 zł (poprzednio: 62,76 zł)
Oszczędzasz: 13% (-8,16 zł)
Tagi: Zarządzanie
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych.
W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:
- Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
- Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
- Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
- Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
- Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?
Osoby które kupowały "Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)