reklama - zainteresowany?

Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność - Onepress

Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność
ebook
Autor: red. Wawrzyszczuk Emilia
ISBN: 978-83-269-4747-6
stron: 8, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,90 zł

Dodaj do koszyka Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB oraz korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.

Dodaj do koszyka Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność

 

Osoby które kupowały "Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność ", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność

Spis treści

Dodaj do koszyka Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.