Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność - Onepress

ebook
Autor: red. Wawrzyszczuk EmiliaISBN: 978-83-269-4747-6
stron: 8, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,90 zł
Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB oraz korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.
Osoby które kupowały "Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność ", wybierały także:
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)