reklama - zainteresowany?

Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II - Onepress

Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
Autor: Dirk Zeller
Tytuł oryginału: Successful Time Management For Dummies, 2nd Edition
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-283-2751-1
stron: 344, Format: 170x230, okładka: miękka
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Książka będzie dostępna od stycznia 2018

Tagi: Zarządzanie

Zastosuj skuteczne metody zarządzania czasem i zmień swoje życie na lepsze

Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do odkładania pracy na później i optymalizowania swojej przestrzeni roboczej. Ponadto opisuje wypróbowane metody odzyskiwania cennych godzin, aby jak najlepiej wykorzystać każdą minutę dnia.

  • Zacznij od prostych rzeczy. Poznaj trzy sekrety osobistej organizacji, wypisz swoje cele na kartce i poznaj wartość swojego czasu — schodząc aż do poziomu minuty.
  • Czas jest kluczowy. Skup swoje wysiłki na odpowiednich zadaniach, określ priorytety, blokuj swój czas i przygotuj przestrzeń roboczą tak, aby sprzyjała wydajnej pracy.
  • Być (w internecie) albo nie być. Dowiedz się, jak uniknąć czarnej dziury w postaci e-maili i mediów społecznościowych — i naucz się wykorzystywać najnowsze technologie do optymalizowania własnego czasu.
  • Problemy z koncentracją. Staw czoła wyzwaniom związanym z zarządzaniem czasem w każdym obszarze swojego życia — od skłonności do odkładania pracy na później po rozmaite czynniki rozpraszające Twoją uwagę.
  • Różne podejścia. Bez względu na to, czy jesteś asystentem administracyjnym, dyrektorem najwyższego szczebla czy kimś pomiędzy, poznaj metody działania właściwe dla Twojej pracy, które pomogą Ci w pełni wykorzystać każdą minutę dnia — aż w końcu ludzie zaczną się zastanawiać, jak Ty to robisz.

Z książki dowiesz się, jak:

  • osiągać jeszcze więcej w ciągu dnia pracy
  • porządkować swoją przestrzeń roboczą dla uzyskania optymalnej wydajności
  • lepiej wykorzystywać czas podczas wyjazdów służbowych
  • radzić sobie z czynnikami rozpraszającymi uwagę
  • walczyć ze skłonnością do odkładania pracy na później
  • pokonać przeszkody związane z zarządzaniem czasem,
  • wydajnie pracować z domowego biura,
  • radzić sobie z szefem, który ma skłonność do marnowania czasu,
  • unikać największych złodziei czasu,
  • nauczyć innych umiejętnego zarządzania czasem,
  • używać technologii do tego, by doskonalić swoje umiejętności organizacyjne,
  • wyrobić sobie pozytywne nawyki związane z zarządzaniem czasem — już dzisiaj.

Dirk Zeller jest autorem licznych książek na temat sukcesu, zarządzania czasem, wydajności, sprzedaży i równowagi życiowej. Napisał dziesięć bestsellerów, w tym Telephone Sales For Dummies i Success as a Real Estate Agent For Dummies.

Spis treści

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.