reklama - zainteresowany?

Efektywna Six Sigma? O wpływie Six Sigma na kondycję finansową firmy - Onepress

Efektywna Six Sigma? O wpływie Six Sigma na kondycję finansową firmy
Autor: Tyszkiewicz Aleksandra Maria
ISBN: 978-8-3945-3850-7
stron: 144, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,68 zł (poprzednio: 38,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,22 zł)

Dodaj do koszyka Efektywna Six Sigma? O wpływie Six Sigma na kondycję finansową firmy

Tagi: Zarządzanie

Książka traktuje o wpływie Six Sigma na kondycję finansową organizacji. Odpowiada na pytanie, czy w okresie dwóch lat od momentu wdrożenia Six Sigma występuje ciągły wzrost efektywności. Jednocześnie daje jasne odpowiedzi dla kadry zarządzającej, jak kształtują się wskaźniki finansowe po wdrożeniu tego systemu. Poznawcza natura książki systematyzuje pojęcia, takie jak efektywność czy system Six Sigma.

Przykłady organizacji polskich są częścią badań empirycznych. Nie ma tu miejsca na liczby, które nie znajdują odzwierciedlenia w wynikach finansowych - bo jak mówił pierwszy mentor autorki - "tu się liczą tylko fakty". Po raz pierwszy na rynku skondensowana pigułka teorii i praktyki w jednym.

Dodaj do koszyka Efektywna Six Sigma? O wpływie Six Sigma na kondycję finansową firmy

 

Osoby które kupowały "Efektywna Six Sigma? O wpływie Six Sigma na kondycję finansową firmy", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Efektywna Six Sigma? O wpływie Six Sigma na kondycję finansową firmy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Efektywna Six Sigma? O wpływie Six Sigma na kondycję finansową firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.