reklama - zainteresowany?

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy - Onepress

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy
Autor: Frederick F. Reichheld, Thomas Teal
Tytuł oryginału: The Loyalty Effect: The Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value
Tłumaczenie: RENTIER-LANG Cezary Welsyng
ISBN: 978-83-246-0973-4
stron: 472, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-10-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,00 zł

Dodaj do koszyka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Zysk albo wyzysk

Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność?
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości... ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.

Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:

  • programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
  • osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);
  • spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
  • śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
  • zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.

Dodaj do koszyka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

 

Osoby które kupowały "Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Spis treści

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy -- spis treści

Przedmowa do obecnego wydania: Lojalność klienta w XXI wieku (9)

Przedmowa (15)

1. Lojalność a wartość (23)

2. Ekonomia lojalności klienta (67)

3. Właściwi klienci (109)

4. Właściwi pracownicy (151)

5. Produktywność (191)

6. Właściwi inwestorzy (241)

7. W poszukiwaniu niepowodzeń (287)

8. Właściwe miary (333)

9. Przedefiniowanie subiektywnego modelu wartości (385)

10. Partnerstwo dla zmian (417)

11. Na początek: jak osiągnąć stuprocentową lojalność (447)

Skorowidz (461)

O autorze (471)

Dodaj do koszyka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.