reklama - zainteresowany?

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy - Onepress

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy
Autor: Frederick F. Reichheld, Thomas Teal
Tytuł oryginału: The Loyalty Effect: The Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value
Tłumaczenie: RENTIER-LANG Cezary Welsyng
ISBN: 978-83-246-0973-4
stron: 472, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-10-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,00 zł

Dodaj do koszyka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Zysk albo wyzysk

Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność?
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości... ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.

Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:

  • programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
  • osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);
  • spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
  • śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
  • zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.

Dodaj do koszyka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

 

Osoby które kupowały "Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy", wybierały także:

  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Dodaj do koszyka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Spis treści

Dodaj do koszyka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.