Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy - Onepress
Tytuł oryginału: The Loyalty Effect: The Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value
Tłumaczenie: RENTIER-LANG Cezary Welsyng
ISBN: 978-83-246-0973-4
stron: 472, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-10-29
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,00 zł
Zysk albo wyzysk
Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność?
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości... ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.
Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:
- programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
- osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);
- spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
- śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
- zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.
Osoby które kupowały "Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
Spis treści
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy -- spis treści
Przedmowa do obecnego wydania: Lojalność klienta w XXI wieku (9)
Przedmowa (15)
1. Lojalność a wartość (23)
2. Ekonomia lojalności klienta (67)
3. Właściwi klienci (109)
4. Właściwi pracownicy (151)
5. Produktywność (191)
6. Właściwi inwestorzy (241)
7. W poszukiwaniu niepowodzeń (287)
8. Właściwe miary (333)
9. Przedefiniowanie subiektywnego modelu wartości (385)
10. Partnerstwo dla zmian (417)
11. Na początek: jak osiągnąć stuprocentową lojalność (447)
Skorowidz (461)
O autorze (471)