reklama - zainteresowany?

E-commerce. Strategia Zarządzanie Finanse - Onepress

E-commerce. Strategia Zarządzanie Finanse
ebook
Autor: Justyna Skorupska
ISBN: 978-8-3011-9685-1
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2017-10-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka E-commerce. Strategia Zarządzanie Finanse

Tagi: Zarządzanie

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński

Dodaj do koszyka E-commerce. Strategia Zarządzanie Finanse

Spis treści

E-commerce. Strategia Zarz

Dodaj do koszyka E-commerce. Strategia Zarządzanie Finanse

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.