Dziesięć przykazań w biznesie - Onepress
ISBN: 978-8-3774-6318-5
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2009-05-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,90 zł
W ciągu całego swojego życia zawodowego nigdy nie byłem w stanie opracować zbioru reguł na gwarantowany sukces w jakiejkolwiek dziedzinie, nie mówiąc już o tak dynamicznej i zmiennej sferze, jaką jest biznes. Jednak mogę spokojnie opowiedzieć o tym, co robić, aby ponieść porażkę. Zapewniam, że każdy, kto zastosuje moje rady, z pewnością będzie wybitnym nieudacznikiem Dziesięć przykazań w biznesie to lekka i humorystyczna książka, która ma być ostrzeżeniem dla każdego lidera. Tę swoistą biblię napisał szanowany i podziwiany biznesmen i doradca, z którego słowami liczą się szerokie kręgi wybitnych ludzi. Wielu mówców i pisarzy chętnie dzieli się swoimi radami, jak odnieść sukces w biznesie. Guru sukcesu są wszędzie, jednak żaden z nich nie może dać gwarancji, gdyż nie ma prostej instrukcji, która zapewni sukces. Tego samego nie można jednak powiedzieć o porażce. Porażkę ponieść łatwo. Istnieje dziesięć podstawowych błędów, ciągle popełnianych przez firmy i osoby. Ponieważ dają one całkowitą gwarancję porażki, powinny zostać wyryte w kamieniu. Don Keough, który wiele widział i słyszał w czasie swojej sześćdziesięcioletniej kariery, nazywa je dziesięcioma przykazaniami nieudacznika. Można wśród nich znaleźć takie oto rady: nie podejmuj ryzyka, bądź nieelastyczny, uwierz w swoją nieomylność, całkowicie zawierz ekspertom, obawiaj się przyszłości. Jeśli chcesz uniknąć pułapek, w które wpada wiele firm i osób na różnych stanowiskach, koniecznie przeczytaj tę książkę. Nauczysz się, czego robić nie powinieneś. Don posiada zdolność upraszczania drogi, przedzierania się szybko przez biurokratyczną mgłę. Jego zasada brzmi: Ma być prosto. To również moja zasada z przedmowy Warrena Buffetta. O AUTORZE Donald R. Keough, osiemdziesiąt jeden lat, jest przewodniczącym rady dyrektorów w firmie Allen & Comapny, zajmującej się bankowością inwestycyjną. Zasiadał na stanowisku prezesa, dyrektora zarządzającego i członka rady nadzorczej w koncernie Coca-Coli w latach 19811993. W roku 2004 został ponownie wybrany na członka rady. Był członkiem wielu rad nadzorczych w takich firmach i instytucjach, jak Berkshire Hathaway, McDonalds, The Washington Post Company, Home Depot, H.J. Heinz Company, Uniwersytet Notre Dame.
Osoby które kupowały "Dziesięć przykazań w biznesie", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
Spis treści
Dziesięć przykazań w biznesie eBook -- spis treści
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- Przedmowa
- Wstęp
- Przykazanie pierwsze - na czele listy
- Nie podejmuj ryzyka
- Przykazanie drugie
- Bądź nieelastyczny
- Przykazanie trzecie
- Izoluj się
- Przykazanie czwarte
- Uwierz, że jesteś nieomylny
- Przykazanie piąte
- Nie graj czysto
- Przykazanie szóste
- Nie myśl zbyt długo
- Przykazanie siódme
- Zawierz całkowicie ekspertom i zewnętrznym konsultantom
- Przykazanie ósme
- Pokochaj biurokrację
- Przykazanie dziewiąte
- Wysyłaj sprzeczne sygnały
- Przykazanie dziesiąte
- Obawiaj się przyszłości
- Przykazanie jedenaste
- Strać pasję do pracy, do życia
- Podziękowania
- Spis treści