reklama - zainteresowany?

Drugi wiek maszyny - Onepress

Drugi wiek maszyny
ebook
Autor: Erik Brynjolfsson , Andrew McAfee
ISBN: 978-83-774-6909-5
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,90 zł

Dodaj do koszyka Drugi wiek maszyny

Tagi: Zarządzanie

Cyfrowy świat poszerza swoje granice. Czy jesteś na to gotowy?
Technologie cyfrowe – bazujące oczywiście na sprzęcie, oprogramowaniu i dostępie do sieci – będą w nieodległej przyszłości diagnozować choroby z większą dokładnością, niż mogą to zrobić lekarze. Dzięki dostępowi do ogromnych ilości danych będą w stanie przeistoczyć oblicze handlu detalicznego i wykonać bardzo wiele działań, które dziś wydają się wymagać zaangażowania człowieka.
W książce „Drugi wiek maszyny” dwaj wybitni przedstawiciele swojej dziedziny, Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee z MIT, omawiają czynniki, pod wpływem których zmieniać się będzie nie tylko nasza gospodarka, ale również nasze życie.
Firmy, aby przetrwać na rynku, będą musiały zmienić podejście do prowadzonej działalności. Zmiana ta znajduje odzwierciedlenie w bieżących wartościach wskaźników gospodarczych: coraz mniej ludzi pracuje, płace spadają, natomiast produktywność i zyski rosną.
Na podstawie wieloletnich badań i analiz bieżących trendów Brynjolfsson i McAfee wskazali najlepsze strategie przetrwania i nakreślili nowe ścieżki wiodące do dostatku. Wśród nich znajduje się reforma edukacji, która ma na celu przygotowanie ludzi do funkcjonowania w realiach nowej, a nie starej gospodarki, tworzenie nowych form współpracy, w ramach których dochodziłoby do połączenia czystej siły obliczeniowej z potęgą ludzkiego umysłu, oraz wdrażanie rozwiązań politycznych adekwatnych do tej radykalnie odmiennej rzeczywistości.
Niesamowicie optymistyczna w swej wymowie książka „Drugi wiek maszyny” zmieni nasze spojrzenie na zagadnienia technologiczne, społeczne i gospodarcze.

Dodaj do koszyka Drugi wiek maszyny

Spis treści

Dodaj do koszyka Drugi wiek maszyny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.