reklama - zainteresowany?

Doradztwo organizacyjne - Onepress

Doradztwo organizacyjne
ISBN: 978-8-3756-1273-8
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,64 zł (poprzednio: 59,27 zł)
Oszczędzasz: 23% (-13,63 zł)

Dodaj do koszyka Doradztwo organizacyjne

Tagi: Kompetencje osobiste | Przewodniki | Twoja kariera

Książka wykorzystuje rosnącą popularność perspektyw systemowych na świecie oraz kapitał wiedzy, jakim dysponują polscy badacze doradztwa organizacyjnego, czyli konsultingu. O dużym zainteresowaniu konsultingiem świadczy chociażby tworzenie kierunków specjalizacyjnych zorientowanych na doradztwo na uczelniach takich jak Uniwersytet Warszawski.

Książka może być wykorzystywana jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, socjologia, kulturoznawstwo, nauki polityczne. Może być podstawą do prowadzenia ćwiczeń i konwersatoriów z wielu przedmiotów takich jak: Zarządzanie, Doradztwo Organizacyjne, Zarządzanie Procesami, Budowanie Zespołów czy Współczesne Koncepcje Zarządzania. Książka zawiera zarówno główne definicje i modele teoretyczne, jak też przykłady praktyczne, ilustrujące teorię i służące do samodzielnej pracy studentów. Wielowątkowość przypadków i holistyczny opis stwarzają możliwości ich szerokiego zastosowania. Nie ma jednego właściwego rozwiązania przypadków, a celem książki jest dostarczenie materiału do ambitnych refleksji i ćwiczenia ważnych dla doradcy cech takich jak: spostrzegawczość, wrażliwość na kontekst, zrozumienie dynamiki i wieloaspektowości organizacji.

Dodaj do koszyka Doradztwo organizacyjne

 

Osoby które kupowały "Doradztwo organizacyjne", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Doradztwo organizacyjne

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Doradztwo organizacyjne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.