reklama - zainteresowany?

Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie - Onepress

Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie
Autor: Rumelt Richard
Tłumaczenie: Kowalczyk Marcin
ISBN: 978-8-3774-6178-5
stron: 352, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 53,92 zł (poprzednio: 69,13 zł)
Oszczędzasz: 22% (-15,21 zł)

Dodaj do koszyka Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Tagi: Zarządzanie

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

Dobra strategia – zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu – a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:
-    wysłanie człowieka na Księżyc, 
-    prowadzenie wojny, 
-    wypuszczenie na rynek nowego produktu, 
-    reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową, 
-    otwarcie szkoły społecznej, 
-    zainicjowanie programu rządowego. 

Każda dyscyplina ma swoich mistrzów. W zarządzaniu strategicznym takim guru od lat jest R. Rumelt. A „Dobra strategia – zła strategia” jest świetną menedżerską książką, która w przystępny sposób, wykorzystując świetnie dobrane przykłady, pokazuje, czym jest strategia, dlaczego każda firma powinna ją zbudować i jak to zrobić. 
prof. Krzysztof Oblój University of Warsaw & Kozminski University

Bogato zilustrowana przykładami i przekonująca argumentami (…) książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie.  
Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton School, University of Pennsylvania, autor książki The Leadership Moment

Wspaniała książka (…) krok milowy zarówno pod względem teorii, jak i praktyki strategii (…) Żywe przykłady zaczerpnięte ze współczesnego świata biznesu i historii jasno pokazują, w jaki sposób rozpoznać to, co dobre, a odrzucić to, co złe, i sprawić, by dobra strategia stała się siłą życiową twojej organizacji. 
John Stopford, prezes TLP International i emerytowany profesor London Business School

Dodaj do koszyka Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

 

Osoby które kupowały "Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.