reklama - zainteresowany?

Dlaczego tamten gość jest bogaty, a ja nie - Onepress

Dlaczego tamten gość jest bogaty, a ja nie
Autor: Shemin Robert
ISBN: 978-8-3606-5264-0
stron: 276, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,71 zł (poprzednio: 38,58 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,87 zł)

Dodaj do koszyka Dlaczego tamten gość jest bogaty, a ja nie

Tagi: Kompetencje osobiste

Każdy z nas zna te historie: o dzieciaku z college'u, który dorobiÅ‚ siÄ™ milionów na jednym genialnym pomyÅ›le, o ludziach, którzy zbili fortunÄ™ na handlu nieruchomoÅ›ciami, czy o tamtym facecie po trzydziestce, który któregoÅ› dnia pomachaÅ‚ swojemu szefowi na pożegnanie, a teraz żyje z inwestycji. Jednak kwestia, jak oni to zrobili zasady, jakimi siÄ™ pokierowali lub jakie zlekceważyli, posuniÄ™cia, jakie zastosowali, a o jakie siÄ™ potknÄ™li -pozostawaÅ‚o tajemnicÄ…. Aż do dziÅ›, ponieważ po przeczytaniu tej książki wszystko stanie siÄ™ jasne. Shemin posiada ogromne doÅ›wiadczenie w pokazywaniu ludziom bogatym, jak pomnożyć posiadany majÄ…tek, jednak jego prawdziwÄ… pasjÄ… jest pomagać ludziom znajdujÄ…cym siÄ™ w finansowej zapaÅ›ci. PosÅ‚uguje siÄ™ swojÄ… wÅ‚asnÄ…, nieprawdopodobnÄ… historiÄ…, by pokazać, w jaki sposób niestereotypowe myÅ›lenie prowadzi do upragnionego celu.

W swojej książce, pierwszej, który ujawnia, czego tak naprawdÄ™ trzeba, by osiÄ…gnąć finansowy dostatek, Shemin w sposób zabawny i dowcipny ilustruje, jak dziaÅ‚anie wbrew temu, co naturalne, jest, w rzeczy samej, najpewniejszÄ… drogÄ… do zwyciÄ™stwa.


Dodaj do koszyka Dlaczego tamten gość jest bogaty, a ja nie

 

Osoby które kupowały "Dlaczego tamten gość jest bogaty, a ja nie", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Dlaczego tamten gość jest bogaty, a ja nie

Spis treści

Dodaj do koszyka Dlaczego tamten gość jest bogaty, a ja nie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.