Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw - Onepress
ISBN: 978-83-65648-54-9
stron: 170, Format: ebook
Data wydania: 2019-02-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,15 zł
Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią, oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL.
Osoby które kupowały "Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
Spis treści
Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw eBook -- spis treści
Wstęp
1. Istota oraz miejsce strategii logistycznej w procesie zarządzania strategicznego
1.1. Istota decyzji strategicznych w logistyce
1.2. Strategia logistyczna
1.3. Typologia strategii logistycznych
2. Łańcuch dostaw w ujęciu modelowym
2.1. Istota i zakres łańcucha dostaw
2.2. Modele integracyjne
2.3. Modele dojrzałości/doskonałości
2.4. Modele zarządzania informacją w łańcuchach dostaw
2.5. Modele analityczne
3. Łańcuch dostaw w ujęciu strategicznym – tendencje i kierunki rozwoju
3.1. Odchudzony oraz elastyczny łańcuch dostaw
3.2. Inteligentny łańcuch dostaw
3.3. Zrównoważony łańcuch dostaw
3.4. Kruche i wrażliwe łańcuchy dostaw
4. Zachowania strategiczne w łańcuchach dostaw
4.1. Decyzje strategiczne w kontekście teorii interesariuszy
4.2. Relacje w łańcuchach dostaw
4.3. Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw według teorii gier
5. Obszary decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw
5.1. Problemy lokalizacji w łańcuchu dostaw
5.2. Problematyka organizacji logistyki w łańcuchu dostaw
5.3. Strategiczne aspekty gospodarki materiałowej
5.3.1. Podstawy funkcjonowania gospodarki materiałowej w przedsiębiorstwie
5.3.2. Klasyfikacja strategii zakupowych
5.3.3. Tendencje zmian w zakresie zarządzania zakupami
5.3.4. Znaczenie zakupów elektronicznych w systemie zaopatrzenia
5.4. Znaczenie obsługi klienta w procesie strategicznego zarządzania łańcuchem dostaw
5.4.1. Pojęcie oraz elementy obsługi klienta
5.4.2. Strategie obsługi klienta
5.4.3. Metody i narzędzia wspierające procesy obsługi klienta
5.5. Przepływy informacyjne w procesach logistycznych
5.5.1. System informacji logistycznej − istota oraz podstawowe elementy
5.5.2. Klasy systemów informatycznych stosowanych w łańcuchach dostaw
5.5.3. Rozwiązania IT wspierające przepływ informacji w łańcuchach dostaw
Zakończenie
Spis tabel
Spis ilustracji
Bibliografia