reklama - zainteresowany?

Dawaj innym szczęście - Onepress

Dawaj innym szczęście
ebook
Autor: Tony Hsieh
Tłumaczenie: Katarzyna Sobiepanek-Szczęsna
ISBN: 978-8-3808-7429-9
stron: 268, Format: ebook
Data wydania: 2015-10-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,82 zł (poprzednio: 51,71 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,89 zł)

Dodaj do koszyka Dawaj innym szczęście

Tagi: Zarządzanie

  • Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
  • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
  • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
  • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
  • Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
  • Staraj się zmienić świat.
Aaa, i zarabiaj pieniądze…


Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.

Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy

W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project

10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:

1. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.
2. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.
3. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.
4. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.
5. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.
6. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.
7. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.
8. Chcesz zbudować coś szczególnego.
9. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.
10. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.


OPINIE

Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję.

Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It

W Dawaj innym szczęście Tony odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu.

Lance Armstrong
Tony Hsieh

W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów dolarów. Następnie dołączył do Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem generalnym firmy. Pomógł Zappos rozwinąć sprzedaż brutto z prawie zerowej do ponad miliarda dolarów rocznie i trafić na listę „Najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu „Fortune”.

Dodaj do koszyka Dawaj innym szczęście

Spis treści

Dodaj do koszyka Dawaj innym szczęście

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.