reklama - zainteresowany?

Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu - Onepress

Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu
Autor: Peggy Klaus
Tytuł oryginału: Brag! The art of tooting your own horn without blowing it
TÅ‚umaczenie: Marta Czub
ISBN: 978-83-246-2201-6
stron: 240, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-09-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu

Tagi: Kompetencje osobiste | Public Relations

Twój osobisty PR

  • Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec wÅ‚asnej osoby
  • Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych
  • Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji
  • Czerpanie korzyÅ›ci z pozytywnego szumu wokół Ciebie
Zacznij siÄ™ chwalić… JeÅ›li sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi?
"Financial Times"

Jeśli nie JA, to KTO?!

Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".

A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.

Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!

Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania.
Harry Kavros,
zastępca dziekana w Columbia Law School
Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się.
"Publishers Weekly"
Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję.
Dr John C. Maxwell,
autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Change

Dodaj do koszyka Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu

 

Osoby które kupowały "Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu

Spis treści

Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu -- spis treści

Podziękowania (9)

WstÄ™p. Czego nauczyÅ‚ mnie mój ojciec, a czego Hollywood (13)

RozdziaÅ‚ 1. Mity o autopromocji, które nie dajÄ… nam żyć (27)

Rozdział 2. Jakie są zatem Twoje dobre strony? (47)

Rozdział 3. Sztuka lansu w biurze i poza nim (75)

Rozdział 4. Techno-lans: autopromocja XXI wieku (93)

Rozdział 5. Rozmowa o pracę: jak chwaląc się, utorować sobie drogę do środka (115)

Rozdział 6. Okresowa ocena pracownika: dobry, zły i brzydki (137)

Rozdział 7. Kiedy nie masz "prawdziwej" pracy (155)

Rozdział 8. Gdy działasz samodzielnie (175)

Rozdział 9. Lans-rady (195)

RozdziaÅ‚ 10. Wyznanie i dwanaÅ›cie wskazówek dotyczÄ…cych autopromocji (223)

Dodaj do koszyka Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.