reklama - zainteresowany?

Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie - Onepress

Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Autor: Fenn Jackie, Raskino Mark
Tłumaczenie: Wicher Adam
ISBN: 978-8-3264-0322-4
stron: 260, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)

Dodaj do koszyka Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Tagi: Zarządzanie

Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.

W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.

Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.

Dodaj do koszyka Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

 

Osoby które kupowały "Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.