reklama - zainteresowany?

Corporate wellness w organizacji. Uwarunkowania, model wymiarów działań, możliwości rozwoju - Onepress

Corporate wellness w organizacji. Uwarunkowania, model wymiarów działań, możliwości rozwoju
Autor: Marzena Syper-Jędrzejak
ISBN: 9788381424790
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Corporate wellness w organizacji. Uwarunkowania, model wymiarów działań, możliwości rozwoju

Tagi: Zarządzanie | Zarządzanie projektami

Corporate wellness to zarówno filozofia zarządzania, jak i zbiór konkretnych instrumentów wspierających dobrostan pracowników w przedsiębiorstwie. Podejście to zyskuje w ostatnich latach na popularności, zwłaszcza w kontekście warunków rynku pracownika oraz konieczności zabiegania o pozyskanie i zatrzymanie wykwalifikowanych zasobów ludzkich w firmie. Dotyczy ono nie tylko korporacji komercyjnych, lecz także instytucji publicznych.

Monografia powstała na podstawie studiów literaturowych i badań przeprowadzonych przez autorkę w wybranym uniwersytecie publicznym. Jest próbą odpowiedzi na pytanie, z jakich elementów powinny składać się działania corporate wellness, aby kompleksowo odpowiadać na potrzeby pracowników oraz jak je wprowadzać i integrować ze sobą w spójny program. Omówiono funkcjonowanie modelu wymiarów wellness w badanej organizacji, a także w jaki sposób poszczególne elementy oferty wellness są wykorzystywane i oceniane przez pracowników. W publikacji zaprezentowano ponadto interesujące rozwiązania z zakresu corporate wellness, które mogą być stosowane w przedsiębiorstwach różnego typu.

Dodaj do koszyka Corporate wellness w organizacji. Uwarunkowania, model wymiarów działań, możliwości rozwoju

 

Osoby które kupowały "Corporate wellness w organizacji. Uwarunkowania, model wymiarów działań, możliwości rozwoju", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Corporate wellness w organizacji. Uwarunkowania, model wymiarów działań, możliwości rozwoju

Spis treści

Dodaj do koszyka Corporate wellness w organizacji. Uwarunkowania, model wymiarów działań, możliwości rozwoju

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.