reklama - zainteresowany?

CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie - Onepress

CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Autor: Rudnicka Agata
ISBN: 978-8-3264-3844-8
stron: 252, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

Tagi: Zarządzanie

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.

W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.

Dzięki lekturze można:

  • zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,
  • poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,
  • dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,
  • poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.


Dodaj do koszyka CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.