reklama - zainteresowany?

Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm? - Onepress

Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?
Autor: Radziszewski Przemysław
ISBN: 978-8-3756-1613-2
stron: 220, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Tagi: Zarządzanie

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Przemysław Radziszewski konsultant z ogromnym doświadczeniem biznesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.

Dodaj do koszyka Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?

 

Osoby które kupowały "Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?", wybierały także:

  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Dodaj do koszyka Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Spis treści

Dodaj do koszyka Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.