reklama - zainteresowany?

Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! - Onepress


ebook
Autor: Klaudia Pingot
ISBN: 978-83-283-6346-5
stron: 400, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Kompetencje osobiste | Rozwój osobisty | Twoja kariera

Koncepcja błękitnego umysłu, której poświęcona jest ta książka, zachęca do widzenia świata na odwrót, motywuje do odwrócenia zasad do góry nogami. To książka, która zawiera wiele opowieści, anegdot i przykładów. Opiera się na badaniach naukowych, choć jednocześnie przedstawia zagadnienia niewyjaśnione i zagadkowe. Łączy biznes, psychologię, filozofię Wschodu z życiem i naszymi codziennymi wyborami.

Historie miliardera Elona Muska, autorki Harry'ego Pottera J.K. Rowling, a także Leonarda da Vinci, Billa Gatesa, Sereny i Venus Williams oraz innych ciekawych osobowości zostały przedstawione tak, by zainspirować Cię do zmian i pobudzić Twoją wyobraźnię. Przykłady zaczerpnięte z życia autorki książki oraz jej klientów obrazują, jak działa siła przekonań i ukierunkowanie koncentracji.

Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały "strategiczne", dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncentracji, a także fragmenty skupione raczej na psychologii i filozofii, zachęcające do odpowiedzenia sobie na ważne pytania. Jednak siła tej książki nie tkwi wyłącznie w tych wszystkich technikach, trikach, historiach, życiowych przykładach. Wynika z dojrzenia prawdziwej głębi - zanurzenia się w tym, co jest przyczyną, a nie skutkiem.

Esencja błękitnego umysłu:

  • Wiara bez umiejętności to magiczne myślenie.
  • Umiejętności bez wiary to stracony potencjał.
  • Myślenie bez odczuwania to rezygnacja z motywacji.
  • Odczuwanie bez myślenia to rezygnacja z osiągnięcia celu.
  • Możemy tworzyć rzeczywistość na własnych warunkach.
  • Możemy przełamywać schematy, dokonywać niebanalnych zmian i stworzyć sobie inne życie.
  • Trzeba jedynie myśleć na odwrót, działać na opak i poznać nieznane.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! eBook -- spis treści

Przedmowa (7)

Instrukcja (11)

  • Błękitny umysł - spersonalizowany poradnik (12)

Część 1. Poznaj nieznane (21)

  • 01. Homo cogitus (22)
  • 02. Jestem Kozą (36)
  • 03. Podłącz się (52)
  • 04. Siła intuicji - przewidzieć przyszłość (63)
  • 05. Moc intencji - warta więcej niż tysiąc celów (83)
  • 06. Dar NIEkompetencji (103)

Część 2. Działaj na opak (125)

  • 07. Life hacking. Na skróty do sukcesu (126)
  • 08. Praca marzeń (165)
  • 09. Pieniądze (186)
  • 10. Sól i tequila (224)

Część 3. Myśl na odwrót (251)

  • 11. 9 paradoksów (252)
  • 12. Stan umysłu (268)
  • 13. Błękitne H!STORIE (283)
  • 14. Tajemnica wu-wei. Niech gwiazdy biegną w Twoją stronę (309)
  • 15. Hokus-focus (326)
  • 16. Magiczne myślenie versus samospełniająca się przepowiednia (356)

Twoja przyszłość i testament ekscentrycznej madame Marion Gabin (371)

Perspektywy. Trzy pytania do: (380)

  • 1. Romana Polko - generała, komandosa, dwukrotnego dowódcy GROM (380)
  • 2. Agnieszki Koplin - Dyrektorki Działu Personalnego Volkswagen Group Polska (382)
  • 3. Dariusza Piotrowskiego - Dyrektora Generalnego Dell Technologies Polska (385)
  • 4. Andrzeja Tucholskiego - psychologa biznesu, stratega i twórcy internetowego (386)
  • 5. Mateusza Jasińskiego - twórcy takich marek jak TrenerBiegania.pl czy Kulturaruchu.pl, autora książki "Żyj Bardziej" (389)
  • 6. Joanny Janowicz - eksperta komunikacji interpersonalnej, filozofa szczęścia, trenera rozwoju, autorki książki "#BYĆ SOBĄ" (390)
     
  • Bibliografia (394)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.