reklama - zainteresowany?

Biznesplan po polsku - Onepress

Biznesplan po polsku
Autor: Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej, Wójcik Jacek
ISBN: 978-8-3755-6432-7
stron: 214, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,82 zł (poprzednio: 31,88 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,06 zł)

Dodaj do koszyka Biznesplan po polsku

Tagi: Kompetencje osobiste | Mała firma | Start-up | Zarządzanie

"Powiedz mi to po polsku" - czÄ™sto tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używajÄ…cy skomplikowanego, fachowego, biznesowego jÄ™zyka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na kilkadziesiÄ…t pytaÅ„, z pomocÄ… których bÄ™dzie mógÅ‚ poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan wÅ‚asnego przedsiÄ™wziÄ™cia.

W książce przedstawiono standardy sporzÄ…dzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagajÄ…cych zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, jak również wskazano kryteria formalnej i merytorycznej oceny biznesplanu. Publikacja ta może być wykorzystana także jako materiaÅ‚ szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzajÄ… samodzielnie w sposób prawidÅ‚owy opracować biznesplan, tj. studentów szkóÅ‚ wyższych wszystkich typów i kierunków oraz sÅ‚uchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy unijnych na dziaÅ‚alność rozwojowÄ… bÄ…dź rozpoczÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykÅ‚adach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.

Dodaj do koszyka Biznesplan po polsku

 

Osoby które kupowały "Biznesplan po polsku", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Biznesplan po polsku

Spis treści

Dodaj do koszyka Biznesplan po polsku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.