reklama - zainteresowany?

Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanuj - Onepress

Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanuj
Autor: Barbara Pachter
Tytuł oryginału: When the Little Things Count . . . and They Always Count: 601 Essential Things That Everyone In Business Needs to Know
Tłumaczenie: Anna Kwa
ISBN: 978-83-246-1433-2
stron: 208, Format: 122x194, okładka: mi
Data wydania: 2008-06-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,00 zł

Dodaj do koszyka Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanuj

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

Tajniki (zapomnianej) kultury biznesu

  • Zdob

    Dodaj do koszyka Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanuj

 

Osoby które kupowały "Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanuj", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanuj

Spis treści

Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien -- spis treści

Wstęp (9)

1. Budowanie dobrych relacji zawodowych (19)

  • Witanie się i przedstawianie się z wdziękiem (20)
  • Odpowiedni uścisk dłoni (22)
  • Small talk, czyli sztuka prowadzenia rozmowy towarzyskiej (23)
  • Jak być dobrym słuchaczem (25)
  • Dobre relacje ze współpracownikami (28)
  • Unikaj nawiązywania romansów w pracy (29)
  • Jak nawiązywać kontakty, które przyniosą wymierne korzyści w życiu zawodowym (31)
  • Więcej na temat wizytówek (36)
  • Wskazówki dotyczące prezentów (38)
  • Kartki świąteczne, które pomogą Ci zostać zauważonym (42)

2. Umiejętności biznesowe na miarę naszych czasów (43)

  • Ważne zasady dotyczące zachowania się podczas spotkania (45)
  • Zasady skutecznego prowadzenia domowego biura (telepracy) (48)
  • Umiejętności potrzebne do przygotowania dobrej prezentacji (51)
  • Wskazówki dotyczące zachowań w odniesieniu do przedstawicieli danej płci (57)
  • Zasady dotyczące witania się i przedstawiania (58)
  • Nowe zasady dotyczące udzielania pomocy (59)

3. Profesjonalny wizerunek (61)

  • Tajemnice profesjonalnego stroju i wyglądu (63)
  • Wskazówki tylko dla mężczyzn (66)
  • Wskazówki tylko dla kobiet (67)
  • Luz kontrolowany (68)
  • Podstawowe informacje na temat mowy ciała (70)
  • Zadbaj o to, by równie dobrze się Ciebie słuchało, co oglądało (73)
  • Zwróć uwagę na to, jak mówisz (74)
  • Zwróć uwagę na to, co mówisz (75)

4. Jak polepszyć swoje perspektywy zawodowe (79)

  • Zacznij kierować swoim życiem zawodowym (81)
  • Przyjmowanie krytyki (89)
  • Jak prosić o podwyżkę (90)
  • Podstawowe zasady gospodarowania czasem (92)
  • Dbaj o siebie (94)
  • Zasady pracy w zespole (96)
  • Rozwijaj swoje umiejętności przywódcze (97)
  • O czym należy pamiętać, przygotowując się do rozmowy kwalifikacyjnej (103)

5. Udane kontakty towarzyskie w pracy (109)

  • Jak uniknąć popełnienia gafy podczas kolacji biznesowej (111)
  • Zamawianie posiłku na lunch w pracy (115)
  • Jedzenie w stołówce (116)
  • Zachowanie przy bufecie (117)
  • Jedzenie w samotności (117)
  • Wskazówki dotyczące picia alkoholu (120)
  • Idealne przyjęcie biurowe (122)

6. Profesjonalne korzystanie z nowoczesnych technik komunikowania się (125)

  • Zasady korzystania z poczty elektronicznej (126)
  • Zwroty powitalne i pożegnalne (131)
  • Zasady korzystania z telefonu stacjonarnego (132)
  • Podczas telekonferencji (134)
  • Rozsądne korzystanie z telefonu komórkowego (135)
  • Podstawowe zasady korzystania z poczty głosowej (137)
  • Kiedy do kogoś dzwonisz (137)
  • Idealne powitanie na poczcie głosowej (139)
  • Podczas wideokonferencji (140)

7. Podstawowe zasady prowadzenia korespondencji biznesowej (143)

  • Zanim zabierzesz się do pisania (145)
  • Gdy już zaczniesz pisać (147)
  • Jak upewnić się, że Twoje pismo nie zawiera błędów (151)
  • Odpowiedni zwrot do adresata (152)
  • Odpowiedni zwrot pożegnalny (154)
  • Dopilnuj, by dokument miał estetyczny wygląd (155)
  • Zasady pisania podziękowań (156)

8. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami (159)

  • Gdy czyjeś zachowanie Cię irytuje lub jest dla Ciebie uciążliwe (162)
  • Naucz się, jak nie prowokować konfliktów (167)
  • Jak udzielać informacji zwrotnej i krytykować (168)
  • Przekazywanie informacji wprawiających w zakłopotanie (170)
  • Przekazywanie złych wiadomości (171)
  • Odchodzenie z pracy (172)

9. Zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych (175)

  • Gdy jesteś gościem (177)
  • Uwzględnij różnice kulturowe, przygotowując prezentację (181)
  • Strój, który pomoże Ci odnieść sukces w kontaktach międzynarodowych (183)
  • Gdy pełnisz rolę gospodarza (184)
  • Jak rozmawiać z obcokrajowcem (186)
  • Wyzwania przy stole (189)
  • Zasady prowadzenia zagranicznej korespondencji biznesowej (191)
  • Wskazówki dotyczące wręczania prezentów w międzynarodowych kontaktach biznesowych (193)

Uwagi końcowe (197)

Dwadzieścia kwestii, od których należy zacząć (199)

Podziękowania (205)

O autorkach (206)

Dodaj do koszyka Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanuj

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.