Biznes nowych możliwości - Onepress
ISBN: 978-8-3264-4190-5
stron: 212, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do biznesu, które odpowiada współczesnym uwarunkowaniom biznesowym.
Analizie poddano kilkanaście polskich firm, z którymi autor miał okazję się zetknąć jako osoba bezpośrednio zaangażowana w zarządzanie (GK Redan SA, questus, questuspoint), jako doradca (mBank, Multibank, Tubądzin, Aflofarm, LOTOS, Stowarzyszenie Wiosna), lub jako analityk biznesowy (RMF FM, Sphinx, Dr Irena Eris, Atlas, Monnari, onet.pl, Kolporter, NK.pl). Propozycja nowego paradygmatu biznesu była także weryfikowana podczas współpracy szkoleniowo-konsultacyjnej z firmami międzynarodowymi, takimi jak Unilever, Abbott, Microsoft czy HP.
Osoby które kupowały "Biznes nowych możliwości", wybierały także:
- Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Kompendium zarządzania szkoleniami 14,50 zł, (2,90 zł -80%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)