Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk - Onepress
Tytuł oryginału: Benchmarking for Best Practices: Winning Through Innovative Adaptation
Tłumaczenie: Piotr Fraś, Anna Kanclerz, Jarosław Dobrzański
ISBN: 83-246-0070-1
stron: 424, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-07-06
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,00 zł
Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...
Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży, przeanalizuj, dlaczego są one skuteczniejsze od Twojej organizacji, i pokaż ludziom w swojej firmie dobre praktyki z powodzeniem stosowane przez innych.
Ta książka reprezentuje aktualny stan wiedzy o benchmarkingu. Znajdziesz w niej przykłady stosowania benchmarkingu w najlepszych firmach i nowe ćwiczenia z zakresu zarządzania. Opanujesz wiedzę potrzebną każdemu twórczemu menedżerowi.
- Fazy benchmarkingu: od uruchomienia do asymilacji pomysłów
- Zarządzanie zmianą: zastępowanie starych praktyk
- Miary efektywności procesów firmy
- Benchmarking międzynarodowy: mistrzowie z Japonii
- Dźwignia intelektualna: tworzenie kultury wspierającej szybkie uczenie się
- Włączanie nowych pomysłów do planowania strategicznego
- Zastosowanie benchmarkingu w sektorze publicznym
- Powiązanie benchmarkingu z reengineeringiem i konkurencyjnością czasową
Wykorzystuj pomysły najlepszych firm.
Osoby które kupowały "Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)