reklama - zainteresowany?

Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu - Onepress

Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu
mp3
Autor: Urszula Bartkowska
ISBN: 978-83-953206-0-6
Format: mp3
Data wydania: 2018-12-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,09 zł

Dodaj do koszyka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu

Tagi: Kompetencje osobiste | Sprzedaż

Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?

Książka „Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższÄ… stopÄ… zwrotu” pomoże Ci to osiÄ…gnąć!

 

Wiedza, która zaprocentuje

W części pierwszej zapoznasz siÄ™ z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz siÄ™, że badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem.
Otrzymasz również wyczerpujÄ…ce informacje, które pomogÄ… Ci w profesjonalny, biznesowy sposób przygotować siÄ™ do przeprowadzenia pierwszego, kluczowego w dalszym sukcesie i rozwoju firmy, badania potrzeb.

Kolejna część to przedstawienie poszczególnych elementów badania potrzeb w sposób jasny i przejrzysty nawet dla osób, które spotykajÄ… siÄ™ z tym zagadnieniem po raz pierwszy. ZdobÄ™dziesz informacje oraz rozwiÄ…zania, które sprawiÄ…, że przeprowadzanie badania potrzeb bÄ™dzie Twoim ulubionym etapem sprzedaży i które jednoczeÅ›nie pomogÄ… uzyskać miażdżącÄ… przewagÄ™ nad konkurencjÄ…. Zachwycisz siÄ™ tym, jak w prosty i przyjemny sposób można rozmawiać z Klientem, co pozwoli na późniejsze zebranie takiego ogromu wartoÅ›ciowych informacji, że późniejsza sprzedaż i obsÅ‚uga Klienta bÄ™dzie najwyższej jakoÅ›ci przyjemnoÅ›ciÄ…. PrzyjemnoÅ›ciÄ… doskonale rozpracowanÄ…, przemyÅ›lanÄ… i sprawiajÄ…cÄ… satysfakcjÄ™ obu stronom wszelkiego rodzaju transakcji.

Na koniec, w trzeciej części omówione zostaÅ‚y sposoby oraz momenty, w których wykorzystasz informacje zebrane podczas przeprowadzenia badania potrzeb Klienta. Uwaga skupia siÄ™ na najbardziej efektywnych metodach użycia tych danych.
Podsumowanie to krótkie i treÅ›ciwe streszczenie wszystkich najważniejszych informacji z caÅ‚ej książki, abyÅ› w przyszÅ‚oÅ›ci mógÅ‚ szybko wrócić do skondensowanej wiedzy, bez potrzeby czytania caÅ‚ych rozdziaÅ‚ów.

Praktyka to Twój cel

IdeÄ…, która przyÅ›wiecaÅ‚a autorce podczas pisania tej książki, to Twoja umiejÄ™tność przeÅ‚ożenia zdobytej wiedzy na praktykÄ™ oraz pewność, że umiesz wykorzystywać wszystkie narzÄ™dzia, niezbÄ™dne do podnoszenia jakoÅ›ci Twojej komunikacji z klientem.
Od strony praktycznej nauczysz siÄ™, w jaki sposób przeprowadzić przygotowanie do badania potrzeb klienta, jak skutecznie je wykonać oraz jak pozyskane tÄ… drogÄ… informacje wykorzystać do sfinalizowania sprzedaży i późniejszej obsÅ‚ugi posprzedażowej.

Po przeczytaniu tej książki bÄ™dziesz umiaÅ‚ zadawać odpowiednie pytania, bÄ™dziesz rozróżniaÅ‚ pytania otwarte od zamkniÄ™tych oraz przede wszystkim nauczysz siÄ™ zadawać je w odpowiedniej kolejnoÅ›ci.
Autorka przekazuje również wiedzÄ™, jak uważnie sÅ‚uchać klienta i co zrobić, aby również zostać wysÅ‚uchanym. BÄ™dziesz także wiedziaÅ‚, jak rozpoznać moment pozyskania uwagi Twojego Klienta oraz identyfikowanie jego potrzeb.

Co najważniejsze, nauczysz siÄ™ przeprowadzać badanie potrzeb w sposób intuicyjny, który z czasem przeksztaÅ‚ci siÄ™ w sposób zupeÅ‚nie dla Ciebie naturalny.

Przeprowadzanie badaÅ„ potrzeb klienta zostanie TwojÄ… kompetencjÄ…, której wykorzystywanie w codziennej pracy bÄ™dzie zupeÅ‚nie nieÅ›wiadome i bezwysiÅ‚kowe.
Informacje w tej książce zostaÅ‚y uÅ‚ożone tak, abyÅ› mógÅ‚ w sposób jasny i uporzÄ…dkowany zdobyć wszystkie potrzebne do skutecznego badania Klienta dane, które finalnie stanÄ… siÄ™ dla Ciebie oczywistÄ… oczywistoÅ›ciÄ….

JÄ™zyk użyty w tej książce, jest jÄ™zykiem prostym, klarownym i zrozumiaÅ‚ym zarówno dla osób, które pracujÄ… w zawodzie Przedstawiciela Handlowego już 5, 10 czy nawet 20 lat, jak również dla osób, które przygodÄ™ z tym zawodem dopiero zaczynajÄ…. Książka ta jest zarówno mocnym fundamentem budowania kariery Przedstawiciela Handlowego, jak i doskonaleniem na tym polu samego siebie i możliwoÅ›ciÄ… osiÄ…gniÄ™cia wyżyn tej konkretnej Å›cieżki zawodowej.

Z pewnoÅ›ciÄ… książkÄ™ tÄ… bÄ™dÄ… czytać również osoby zastanawiajÄ…ce siÄ™, czy zawód Przedstawiciela Handlowego jest tym, co naprawdÄ™ chcÄ… w życiu robić. Czy sprzedaż jest tym, co mi siÄ™ podoba? Czy sprzedaż jest tym, co kocham? Czy bÄ™dÄ™ mógÅ‚ to pokochać? Po lekturze książki „Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższÄ… stopÄ… zwrotu” bÄ™dziesz mógÅ‚ skutecznie odpowiedzieć sobie na te pytania.

Rozwojowce

Ćwiczenia znajdujÄ…ce siÄ™ w tej książce gwarantujÄ… efektywność sprzedaży i osiÄ…gniÄ™cie wyższych niż do tej pory wyników tylko jeÅ›li bÄ™dziesz wykonywaÅ‚ je rzetelnie, konsekwentnie i z peÅ‚nym zaangażowaniem.

Nazwane sÄ… one rozwojowcami, ponieważ to dziÄ™ki ich wykonywaniu bÄ™dziesz mógÅ‚ siÄ™ rozwinąć. Twoje badanie potrzeb klienta bÄ™dzie osiÄ…gaÅ‚o coraz to wyższe poziomy jakoÅ›ci, ale przede wszystkim bÄ™dzie przynosiÅ‚o coraz lepsze efekty sprzedażowe, które stanÄ… siÄ™ coraz lepsze zarówno jakoÅ›ciowo (wiÄ™ksza wartość zleceÅ„, umów, kontraktów), jak i iloÅ›ciowo (wiÄ™ksza ilość podpisanych zleceÅ„ w krótszym czasie).

Rozwojowiec to narzÄ™dzie, dziÄ™ki któremu dostrzeżesz, że warto zdobywać wiedzÄ™ sprzedażowÄ…, a co najważniejsze warto efektywnie wprowadzać jÄ… w życie. Zauważysz także, że konsekwentne ćwiczenia przyniosÄ… wymierne korzyÅ›ci i efekty wielokrotnie wiÄ™ksze niż mogÅ‚eÅ› siÄ™ spodziewać.

W każdym z rozdziaÅ‚ów znajduje siÄ™ jeden lub dwa rozwojowce dedykowane poszczególnym zagadnieniom.

To, co różni zwykÅ‚ego przedstawiciela handlowego od eksperta sprzedaży tkwi w jednym szczególe: Ci drudzy sprzedajÄ… wiÄ™cej, poÅ›wiÄ™cajÄ…c dużo mniej czasu, a ich relacje z klientami sÄ… wieloletnie, dÅ‚ugofalowe i szczere.

DziÄ™ki książce „Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższÄ… stopÄ… zwrotu” odkryjesz tajemnice, które znajÄ… i stosujÄ… tylko Efektywni Przedstawiciele Handlowi.

Poznasz zasady, dziÄ™ki którym sprzedajÄ… oni wiÄ™cej, co ma oczywisty wpÅ‚yw na zarobki, bÄ™dÄ…ce znacznie wyższe niż te należące do tÅ‚umów zwykÅ‚ych Przedstawicieli Handlowych.

Jeżeli zaczniesz robić to, co Efektywni Przedstawiciele Handlowi - w niedługim czasie staniesz się jednym z nich. Jeżeli już nim jesteś, to tym bardziej warto, abyś przeczytał tą książkę i z pewnością to zrobisz. Dlaczego ?

Bo jesteÅ› Efektywnym Przedstawicielem Handlowym, wiÄ™c wiesz, że zawsze można zrobić coÅ› lepiej, a dziÄ™ki temu zarabiać wiÄ™cej, co pozwoli Ci na rozwój pasji, zainteresowaÅ„ i bardziej rozwijajÄ…ce spÄ™dzanie czasu wolnego z rodzinÄ….

Zrób to. Nie bój siÄ™ wÅ‚asnego potencjaÅ‚u. Zamów audioobook już teraz.

Urszula Bartkowska – trener i coach.  Praktyk sprzedaży od 20 lat.  W trakcie swojej kariery zawodowej pracowaÅ‚a jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsÅ‚ugi klienta.

 

Dodaj do koszyka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu

 

Osoby które kupowały "Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu

Spis treści

Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu Audiobook -- spis treści

 

Wstęp

 

I część – Przygotowanie do badania potrzeb klienta

Rozdział 1. Co to jest badanie potrzeb klienta i po co ono jest?

Rozdział 2. Trzy pudełka wiedzy o kliencie

Rozdział 3. Przygotowanie do badania potrzeb klienta

Rozdział 4. Trzy podstawowe czynności

 

II część – Przeprowadzenie badania potrzeb klienta

Rozdział 5. Pytania osadzone na osi czasu

Rozdział 6. Na co zwracać uwagę ?

Rozdział 7. Rodzaje pytań

Rozdział 8. Akcentowanie i doprecyzowywanie

Rozdział 9. Jak przeprowadzić profesjonalny lejek podczas badania potrzeb?

 

III część –  Gdzie i jak użyć wiedzÄ™ zdobytÄ… podczas badania potrzeb klienta

RozdziaÅ‚ 10. Spraw aby Twoja sprzedaż byÅ‚a  efektowna, efektywna i przyjemna

Rozdział 11. Przedstawienie produktu/usługi

Rozdział 12. Przedstawienie oferty

RozdziaÅ‚ 13. Dopinanie szczegóÅ‚ów

Rozdział 14. Obsługa posprzedażowa

 

Podsumowanie najważniejszych informacji

Dodaj do koszyka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.