reklama - zainteresowany?

Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom - Onepress

Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
Autor: Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper
Tytuł oryginału: Be Your Own Best Publicist: How to Use PR Techniques to Get Noticed, Hired, and Rewarded at Work
TÅ‚umaczenie: Marta Czub
ISBN: 978-83-246-3378-4
stron: 224, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2012-01-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom

Tagi: Kompetencje osobiste | Twoja kariera

Wewnętrzny dział public relations:

  • Zadbaj o swojÄ… reputacjÄ™.
  • StaÅ„ siÄ™ niezastÄ…piony.
  • Wypromuj siebie.
Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.
Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America

Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów
Carlos Ruíz Zafón,
Cień wiatru

Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!

Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.

Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
  • Zadbaj o pÅ‚ynnÄ… komunikacjÄ™, zarówno interpersonalnÄ…, jak i internetowÄ….
  • BÄ…dź nieustraszony. JeÅ›li nie spytasz, nigdy niczego siÄ™ nie dowiesz.
  • BÄ…dź proaktywny i naucz siÄ™ reagować.
  • Graj zespoÅ‚owo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
  • Zwracaj uwagÄ™ na to, co siÄ™ dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzÄ™ i inspiracjÄ™.
  • BÄ…dź specjalistÄ…. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
  • Znajdź równowagÄ™ pomiÄ™dzy kreatywnoÅ›ciÄ… i strategiÄ….
  • Upadaj do przodu. Ucz siÄ™ na bÅ‚Ä™dach i nie biczuj siÄ™, kiedy je popeÅ‚niasz.
  • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
  • Próbuj wszystkiego i bÄ…dź otwarty na nowe odkrycia i sposoby dziaÅ‚ania.

Jessica Kleiman i Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży public relations - pracowały zarówno w dużych korporacjach, jak i dla agencji PR. Jessica Kleiman jest obecnie wiceprezesem do spraw public relations w Hearst Magazines, jednym z największych na świecie wydawców miesięczników. Meryl Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku dyrektora naczelnego działu Home & Lifestyle w DeVries Public Relations.

Dodaj do koszyka Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom

 

Osoby które kupowały "Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom

Spis treści

Dodaj do koszyka Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.