Audyt wewnętrzny w sektorze publicznym - Onepress
ISBN: 978-83-7941-278-5
stron: 203, Format: ebook
Data wydania: 2010-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,15 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,85 zł)
W Polsce audyt wewnętrzny został wprowadzony do sektora finansów publicznych 1 stycznia 2002 roku. Od tego czasu trwa proces przekształcania i wzmacniania funkcji audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. Zadania stawiane przed audytem wewnętrznym wymagają ciągłego poszerzania wiedzy na jego temat.
Treści zawarte w książce zostały dobrane w ten sposób, aby z jednej strony - dokonać podsumowania dotychczasowej działalności audytu wewnętrznego w Polsce i ugruntować wiedzę z tego zakresu, z drugiej - zwrócić uwagę na aktualne problemy, z którymi audytorzy wewnętrzni spotykają się podczas wykonywania swoich obowiązków. Autorzy omówili między innymi: rys historyczny audytu wewnętrznego w Polsce, istotę kontroli zarządczej i rolę audytu wewnętrznego w jej ocenie, rolę komitetu audytu. W książce przedstawiono również praktyczne aspekty audytu wewnętrznego, wśród których wymienić należy: podstawy audytu dochodzeniowego, audyt rentowności usług medycznych, wybrane aspekty audytu przekształcenia zakładu budżetowego w spółkę prawa handlowego oraz audyt wynagradzania pracowników samorządowych.
Zawartość publikacji sprawia, że może po nią sięgnąć szerokie grono osób zainteresowanych tematyką audytu wewnętrznego. Książka adresowana jest w głównej mierze do audytorów wewnętrznych, pracowników działów finansowo-księgowych oraz innych osób zainteresowanych problematyką audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej. Jest ona również przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich.
Osoby które kupowały "Audyt wewnętrzny w sektorze publicznym", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)