reklama - zainteresowany?

Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych - Onepress

Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych
Autor: Kostera Monika
ISBN: 978-8-3011-6497-3
stron: 218, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych

Tagi: Zarządzanie

Czym jest antropologia organizacji?

Antropologia organizacji jest metodologią badań empirycznych, która cieszy się ogromną popularnością w krajach zachodnich, lecz w Polsce nadal jest mało znana. Literatura, jaka dotąd była wykorzystywana do takich badań, jest przede wszystkim obcojęzyczna i trudno dostępna dla polskiego czytelnika. Tymczasem antropologiczne badania organizacji umożliwiają ciekawe i istotne badania terenowe:

  • opis organizacji w ich naturalnym kontekście,
  • ukierunkowanie na proces, zrozumienie ludzi i ich zachowań w organizacji,
  • badanie zjawisk nowych, nieznanych, nie dających się przewidzieć.

Książka została napisana z myślą o studentach (wydziałów nauk społecznych i humanistycznych) oraz badaczach pragnących przeprowadzić własne badania terenowe organizacji na poziomie pracy dyplomowej, magisterskiej lub doktorskiej. Jej celem jest, z jednej strony - zapoznanie polskich czytelników z mało w Polsce znanymi antropologicznymi badaniami organizacji, z drugiej zaś - pomoc w poprawnym przeprowadzeniu takich badań i napisaniu na ich podstawie pracy.

Książka powstała na podstawie doświadczeń badawczych autorki oraz badań dotyczących organizacji i literatury - tak pozycji klasycznych, jak i najbardziej aktualnych.

Dodaj do koszyka Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych

 

Osoby które kupowały "Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.