reklama - zainteresowany?

Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych - Onepress

Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych
Autor: Anna Sankowska
ISBN: 9788301183592
okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,68 zł (poprzednio: 38,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,22 zł)

Dodaj do koszyka Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Tagi: Zarządzanie

Uwarunkowania zaufania w sieciach B&R Badania empiryczne - analiza zaufania w sieciach B&R

Dodaj do koszyka Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

 

Osoby które kupowały "Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.