reklama - zainteresowany?

Analiza projekt贸w inwestycyjnych w procesie tworzenia warto艣ci przedsi臋biorstwa - Onepress

Analiza projekt贸w inwestycyjnych w procesie tworzenia warto艣ci przedsi臋biorstwa
Autor: Mielcarz Pawe艂, Paszczyk Pawe艂
ISBN: 978-8-3011-6059-3
stron: 242, ok艂adka: mi臋kka
Data wydania: 2013-06-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 41,07 z艂 (poprzednio: 48,89 z艂)
Oszcz臋dzasz: 16% (-7,82 z艂)

Dodaj do koszyka Analiza projekt贸w inwestycyjnych w procesie tworzenia warto艣ci przedsi臋biorstwa

Tagi: Zarz膮dzanie

G艂ównym przes艂aniem ksi膮偶ki jest wyja艣nienie uwarunkowa艅 stosowanych w praktyce narz臋dzi do oceny projektów gospodarczych, interpretacji uzyskiwanych wyników i w ko艅cu okre艣lenie przydatno艣ci tych narz臋dzi do oceny procesów kreowania warto艣ci. Takie podej艣cie do tematu jest oryginalne, nieznajduj膮ce odpowiedników na polskim rynku wydawniczym.
Z recenzji prof. PWr dr hab. Tadeusza Dudycza

Ksi膮偶ka jest adresowana do praktyków zajmuj膮cych si臋 profesjonalnie analiz膮 projektów inwestycyjnych, s艂uchaczy studiów podyplomowych z zakresu finansów i wyceny, studentów starszych lat kierunków ekonomicznych oraz do pracowników naukowo-dydaktycznych.

Dodaj do koszyka Analiza projekt贸w inwestycyjnych w procesie tworzenia warto艣ci przedsi臋biorstwa

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Analiza projekt贸w inwestycyjnych w procesie tworzenia warto艣ci przedsi臋biorstwa", wybiera艂y tak偶e:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarz膮dza膰 w XXI wieku
  • Firma jako CA艁O艢膯. Porz膮dkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, kt贸ry my艣li, bo warto i si臋 op艂aca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumie膰 zesp贸艂. Fenomen ma艂ej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Analiza projekt贸w inwestycyjnych w procesie tworzenia warto艣ci przedsi臋biorstwa

Spis tre艣ci

[ERROR]

Dodaj do koszyka Analiza projekt贸w inwestycyjnych w procesie tworzenia warto艣ci przedsi臋biorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.