reklama - zainteresowany?

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa - Onepress

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Autor: Mielcarz Paweł, Paszczyk Paweł
ISBN: 978-8-3011-6059-3
stron: 242, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Tagi: Zarządzanie

Głównym przesłaniem książki jest wyjaśnienie uwarunkowań stosowanych w praktyce narzędzi do oceny projektów gospodarczych, interpretacji uzyskiwanych wyników i w końcu określenie przydatności tych narzędzi do oceny procesów kreowania wartości. Takie podejście do tematu jest oryginalne, nieznajdujące odpowiedników na polskim rynku wydawniczym.
Z recenzji prof. PWr dr hab. Tadeusza Dudycza

Książka jest adresowana do praktyków zajmujących się profesjonalnie analizą projektów inwestycyjnych, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu finansów i wyceny, studentów starszych lat kierunków ekonomicznych oraz do pracowników naukowo-dydaktycznych.

Dodaj do koszyka Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.